Дружина Тігіпка інвестує $5 млн в онлайн-торгівлю
Про це розповів генеральний директор онлайн-магазину Лукаш Щепанскі, який з 2009 до 2011 року був директором компанії Digital Ventures.
Перш за все, за словами гендиректора, основною перевагою онлайн-магазину буде асортимент – вже зараз, коли проект перебуває на стадії тестування, він пропонує 10 тис назв товарів, а до кінця року ця цифра повинна вирости у 10 разів.
Інвестиції в проект мають сягнути $5 млн, проте згодом, вважає Вікторія Тігіпко, доведеться залучати зовнішнє фінансування для того, аби стати лідером в цьому сегменті ринку.
Лукаш Щепанскі зазначив, що орієнтуватись проект Вікторії Тігіпко буде на британський маркетплейс Asos.
"Протягом першого року продажі одягу становитимуть близько 50% від загального обігу. Через три роки, якщо все відбуватиметься за планом, проект повинен стати незбитковим", - сказав гендиректор.
Основгими конкурентами topmall.ua на українському ринку будуть вже відомі онлайн-магазини ModnaKasta, LeBoutique, Fame тощо.
Як зазначають представники бізнесу онлайн-торгівлі в Україні, кількість замовлень поступово зростає, як і обіг.
Джерело: Forbes.ua