Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Facebook щодня заробляє на мобільній версії $3 млн

Facebook щодня заробляє на мобільній версії $3 млн
Фото: companion.ua
Компанія Facebook повідомила про зростання доходів від мобільної реклами в третьому кварталі на 70%.

Акції Facebook вчора, 23 жовтня, продемонстрували рекордне зростання - лише за день їх вартість зросла на 12,9%. Причиною ралі стала спозитивна звітність компанії за ІІІ квартал: виручка сягла $1,26 млрд щодо очікуваного рівня у $1,23 млрд.

Інвесторів найбільше потішило зростання доходів від мобільної реклами. За три місяці обсяг цього бізнесу зріс на 70%, до $150 млн. Експерти очікували, що виручка від мобільної реклами не перевищить $50 млн.

Як наслідок, частка доходів від мобільної реклами в структурі виторгу компанії зрівнялася з часткою надходжень від розробників додатків і становить 14%. Основним джерелом прибутків, на яке припало 72% виручки, як і раніше, залишається реклама на повній версії сайту.

"Я хочу розвіяти міф, що Facebook не може заробляти на мобільній рекламі. Це було так раніше, півроку тому, коли ми ще не ставили собі такої мети. В середньому за день мобільна реклама приносить нам $3 млн виручки", - резюмував виконавчий директор компанії Марк Цукерберг.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Працівники Facebook цього тижня стануть мільйонерами

Капіталізація соціальної мережі зросла до $41,8 млрд. Зазначимо, під час весняного IPO ринок оцінив компанію в $104 млрд.

Нагадаємо, що Facebook Inc заснована в 2004 році. Найбільшим акціонером компанії з часткою в 28,1% є її засновник Марк Цукерберг. Facebook - найбільша у світі соціальна мережа. Число зареєстрованих користувачів перевищує 1 млрд осіб.

Нагадаємо, компанія почала активно розвивати мобільний бізнес відразу після IPO. Тоді багато інвесторів критикували соціальну мережу за те, що її керівництво допустило швидке зростання мобільної аудиторії сайту без ефективних механізмів монетизації. Зараз аудиторія мобільної версії сайту становить близько 70 млн осіб, а вже до 2014 року вона може зрости до 100 млн користувачів, пише Вfm.ru.

Чи тиснув Патель на Умєрова? Таємні зустрічі між ФБР і українським переговірником викликають занепокоєння – Washington Post
Чи тиснув Патель на Умєрова? Таємні зустрічі між ФБР і українським переговірником викликають занепокоєння – Washington Post
США: від союзника до ворога ліберальної демократії Європи. Адміністрація США фактично діє в інтересах росії – Філліпс О'Брайен
США: від союзника до ворога ліберальної демократії Європи. Адміністрація США фактично діє в інтересах росії – Філліпс О'Брайен
Повітряна війна. Як це працює? Частина 3 – Том Купер
Повітряна війна. Як це працює? Частина 3 – Том Купер
Нові правила гри. Як оцінювати онлайн-казино в Україні
Нові правила гри. Як оцінювати онлайн-казино в Україні
Від риторики до політичного тиску. Як союзники Трампа з руху MAGA культивують європейський спротив – The Times
Від риторики до політичного тиску. Як союзники Трампа з руху MAGA культивують європейський спротив – The Times
Пробач, Україно, ми обійшлися з тобою ганебно. Пообіцявши підтримувати скільки потрібно, злякалися путіна, а потім просто втомилися – Едвард Лукас
Пробач, Україно, ми обійшлися з тобою ганебно. Пообіцявши підтримувати скільки потрібно, злякалися путіна, а потім просто втомилися – Едвард Лукас
"Економічна Ялта". План США щодо росії загострює конфлікт з Європою – Wall Street Journal
Повітряна війна. Як це працює? Частина 2 – Том Купер
Повітряна війна. Як це працює? Частина 2 – Том Купер