Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Ford призупинив постачання авто до Китаю через мита — CNN

Ford призупинив постачання авто до Китаю через мита — CNN
Фото: з відкритих джерел
Американські бренди втрачають вплив на китайському ринку.

Американський автовиробник Ford призупинив постачання машин до Китаю після запровадження Пекіном 125-відсоткових тарифів на імпорт товарів зі США.

Про це повідомив представник компанії у коментарі для CNN.

"Ми скоригували експорт зі США до Китаю на тлі поточних тарифів", ‒ зазначили у Ford.

Минулого року компанія експортувала до Китаю приблизно 5 500 автомобілів, що суттєво менше за середній показник у 20 000 одиниць на рік, зафіксований у попереднє десятиліття. Проте американський експорт становить лише незначну частину загального обсягу продажів компанії на китайському ринку. Щороку Ford реалізує близько 400 000 легкових і вантажних автомобілів у Китаї, більшість із яких виробляється безпосередньо на території країни на підприємствах, що належать спільним компаніям з місцевими партнерами.

Як вказують журналісти, американські компанії втрачають позиції на найбільшому автомобільному ринку світу, оскільки місцеві бренди активно розвиваються, а попит дедалі більше зміщується на користь електромобілів. У цих умовах китайські автовиробники стають дедалі конкурентоспроможнішими.

Попри високі мита, Ford продовжує імпортувати до США позашляховик Lincoln Nautilus, який виготовляється в Китаї. Це наразі єдина модель, яку компанія постачає зі свого китайського виробництва. На автомобілі, ввезені з КНР, діють мита в розмірі 25%, а загальна ставка на китайські товари сягає 145%.

Водночас нещодавно президент США Дональд Трамп оголосив про можливість тимчасового звільнення деяких автовиробників від дії 25-відсоткових мит. На тлі цієї заяви акції провідних американських автомобільних компаній показали зростання: котирування Ford і Stellantis піднялися приблизно на 3%, а акції General Motors зросли на 4%.

Нагадаємо, минулого тижня Трамп підняв мита на китайські товари до 145%,одночасно оголосивши про 90-денну паузу на мита на десятки товарів інших країн. Це спонукало Пекін підняти мита на американські товари до 125%. Торгівля за таких тарифів неможлива.

Нещодавно Трамп пригрозив Китаю підвищенням мит до 245%.

Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico