Готелі змінюють сервіс відповідно до потреб ділових жінок
Каролін Персон, засновниця туристичного сайту Maiden-Voyage.com, який оцінює готелі світу у відповідності до задоволення ними потреб жінок, розповіла CNN, що жінки становлять майже половину тих працівників, які їздять у відрядження. Вони ж приймають до 85% рішень щодо здійснення покупок у сім'ях.
Готелі вчаться прислухатися до клієнток
Персон допомагає менеджменту готелів розглядати свої послуги з жіночої точки зору. Завдяки цьому готелі роблять свої сервіси більш привабливими для ділових жінок.
Персон наголосила: "Готелі розпочали усвідомлювати, що жінки мають великий вплив у виборі усього, що стосується подорожей. Під час тренінгів ми допомагаємо їм покращити свою роботу і завоювати прихильність і лояльність клієнток".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Пасажири описали літак мрії
Зокрема, мережа готелів Hyatt останні півтора роки вивчала відгуки відвідувачок і завдяки цьому змінила обслуговування і створила нові послуги.
Віце-президент мережі Hyatt Крістін Роуз зауважила, що у світі зросла кількість жінок, що подорожують, особливо мешканок Китаю.
Особливі послуги, але не особливе ставлення
Готелі додали до номерів спеціальну лінію косметики для чутливої шкіри. Також у мережі створили послугу "У Hyatt це є", яка дозволяє відвідувачкам безкоштовно позичати необхідні речі – від дезодоранту до лаку для нігтів.
Ця послуга замінила минулорічну тенденцію створення у готелях виключно жіночих поверхів, яка не набула популярності у клієнток.
"Є різниця між покращенням досвіду відвідувачок і образливим виокремленням жінок у групу, яка вимагає особливого ставлення", - наголосила Роуз.
За матеріалами CNN