Пасажири описали літак мрії
Про це повідомляє Terminal.U
Літак мрії повинен мати зручні округлі сидіння, звукоізольовану дитячу зону, і, в першу чергу, протиударні сидіння. Приблизно 20% опитуваних мріють про ліжка-капсули. Ще 18% хотіли б звукоізольовану зону для дітей, а 8% бажають сидіння, у яких би людина не торкалася колінами крісла, що попереду. Ще до списку найбажаніших речей увійшли масажні крісла (8%), безкоштовні iPad (5%), кінотеатр (3%) та бар (2%).
Втілення мрій
Салони літаків для пасажирів преміум-класу вже мають додаткові зручності, такі як душі, безкоштовні iPad та бари. Зокрема, Еміратські авіалінії пропонують душові кабінки в салоні першого класу. Virgin Atlantic нещодавно переробила свій коктейль-бар для використання у вищому класі, а сингапурська авіалінія Scoot роздає пасажирам бізнес-класу iPad.
Соціальні нововедення
Деякі авіаперевізники намагаються допомогти пасажирам більше спілкуватися під час польоту.
Малайзійські авіалінії дозволяють пасажирам сидіти поруч із своїми друзями у Facebook, а KLM запровадили програму "соціального сусідства", у якій пасажири можуть обирати, поруч з ким сидіти під час польоту, виходячи з інформації про пасажирів у соціальних мережах.
Латвійський авіаперевізник airBaltic останнім приєднається до програми “seatBuddy” – "приятель по сидінню".
Пасажири, які турбуються про свою приватність або не хочуть спілкуватися, можуть відмовитися від соціальних програм.