Hermes збільшив прибутки завдяки сумці Birkin за $10 тисяч
У листопаді минулого року Hermes збільшив прогноз на зростання річного прибутку на 13%. З 2007 року компанія завжди справджувала прогнози обсягу продажів або ж перевершувала їх.
Високий попит на товари класу люкс
За підрахунками консалтингової компанії Bain & Co, сегмент товарів класу люкс, у якому працює Hermes, є однією із найбільш динамічних сфер ринку і щонайменше до 2014 року буде випереджувати інші напрямки.
Зокрема, цьому сприятимуть китайські споживачі, смаки яких стають усе більш вибагливими, і які спонукають такі бренди, як Louis Vuitton and Gucci, піднімати ціни і використовувати більш дорогі матеріали.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Імперія бажань
Однак, хоча тенденція є виграшною для Hermes, компанія не збільшує виробництво шкіряних виробів, а навпаки обмежує його заради підтримання ексклюзивності і високої ціни.
Список потенційних покупців, які очікують на такий продукт, як сумка Birkin вартістю $10 тис, розписаний на рік уперед.
За словами виконавчого директора компанії Патріка Томаса, велика черга замовлень на сумки, ймовірно, допомогла Hermes ізолюватися від занепаду світової економіки.
За матеріалами Bloomberg