Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Виробники товарів класу "люкс" нарощують прибутки попри сповільнення економіки

Виробники товарів класу
Фото: franchexpert.ru
Фінансові показники виробників розкошів продовжують зростати – багатії не стали відмовлятись від брендових сумочок та дорого коньяку через рецесію та кризу.

Про зростання прибутків у першому півріччі прозвітували компанії LVMH та PPR.

Азія не відмовляється від розкошів

З наведених звітів двох найбільших виробників товарів класу "люкс" можна зробити висновок, що криза, рецесія та сповільнення економічного росту у США та країнах, що розвиваються, їхньої індустрії не зачепили.

Так, французький гігант LVMH задекларував ріст прибутків на рівні 28% за результатами січня-червня 2012 року. Зростання відбулось не тільки за рахунок Китаю, який вже давно споживає дорогі товари, але й США та Європа. Щоправда, в Америці та європейських країнах значна частка покупців – туристи з Азійсько-Тихоокеанського регіону та Близького Сходу.

Нагадаємо, саме у цих двох регіонах протягом останнього року найбільше зросла кількість мільйонерів.

Найближчий конкурент LVMH, компанія PPR, що є власником брендів Gucci, Yves Saint Laurent та інших, також наростила прибутки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Успіх Apple. Неймовірний, але незрозумілий

Підрозділ компанії, що відповідає за напрямок товарів класу "люкс", збільшив прибутки на 30%, а за деякими брендами показник росту сягнув тризначних чисел. Основними споживачами продукції цієї компанії також стали країни Азії.

Проте підсумковий ріст прибутків PPR становить 5,9%. Це пов’язано з тим, що погані результати показала Puma, яка також належить компанії.

Азія та Близький Схід також сприяли зростанню прибутків виробників дорогої косметики. Наприклад, французька L'Oreal звітувала, що її прибутки зросли на 12%.

Виробники товарів класу "люкс" переконані, що процвітання супроводжуватиме їх і в другому півріччі 2012 року.

Але експерти радять бізнесу уважно поставитись до своїх планів на майбутнє. На їхню думку, обсяги продажів компаній трохи уповільняться протягом найближчого часу. Та про остаточні результати можна буде говорити восени, коли компанії знову прозвітують про свої фінансові показники.

Полювання на
Полювання на "Червоний Жовтень". Вплив військової фантастики на майбутні війни – Мік Раян
Про
Про "провокацію" та "ескалацію". путін розчарований – Том Купер
Дозвіл на використання ATACMS на території росії. Як його використати якомога ефективніше – Джек Вотлінг
Дозвіл на використання ATACMS на території росії. Як його використати якомога ефективніше – Джек Вотлінг
"Біла гарячка" путіна і удар балістичною ракетою по Дніпру. Відповідь за знищення лояльних путіну командирів? – Том Купер
Скандинавські країни переглядають свої антикризові поради. Причина – російська агресія в Україні – New York Times
Скандинавські країни переглядають свої антикризові поради. Причина – російська агресія в Україні – New York Times
Коли росіяни почнуть друкувати гроші, у них виникнуть великі проблеми. На що слід звернути увагу найближчим часом
Коли росіяни почнуть друкувати гроші, у них виникнуть великі проблеми. На що слід звернути увагу найближчим часом
Війна безпілотників: прискорений розвиток в Україні. Та хай летять ATACMS, Україно! – Ендрю Таннер
Війна безпілотників: прискорений розвиток в Україні. Та хай летять ATACMS, Україно! – Ендрю Таннер
Пропагандони путіна шаленіють від ракетного кроку Байдена. Але продовжують сподіватися, що Трамп знешкодить США – Джулія Девіс
Пропагандони путіна шаленіють від ракетного кроку Байдена. Але продовжують сподіватися, що Трамп знешкодить США – Джулія Девіс