Apple декласував Coca-Cola у рейтингу найдорожчих брендів
Бренд Coca-Cola цього року посів третє місце. Уперше за 13 років ця компанія не очолює список. На другому місці опинився Google, піднявшись із четвертої сходинки. Експерти відзначають, що до топ-10 найкращих світових брендів входять п'ять компаній, пов'язаних з технологіями: Apple, Google, Microsoft, Samsung та Intel.
Перше місце посідає Apple, з 2012 року вартість бренду збільшилась на 28% і компанія піднялась на одну сходинку. Загалом топ-10 найдорожчих брендів не змінилась з 2012 року, лише трійка кращих у 2013 інша.
Щодо інших відомих брендів, то Disney посідає 14 місце, а Facebook аж 52, Prada – 72.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Сoca-Cola українцям не до смаку: з кожним роком обсяг продажів лише зменшується
Компанія "Interbrand", яка належить групі "Omnicom", складає рейтинги найкращих світових брендів з 2000 року. На думку виконавчого директора "Interbrand", Джеза Фрамптона, поява Apple на першому місці була "питанням часу". Проте саме 2000 року Apple посідала 36 місце, а найдорожчою трійкою брендів були Coca-Cola,Microsoft і IBM.
Перша десятка найдорожчих брендів 2013 року має такий вигляд:
1. Apple – $98 млрд;
2. Google – $93 млрд;
3. Coca-Cola – $79 млрд;
4. IBM – $79 млрд;
5. Microsoft – $60 млрд;
6. GE – $47 млрд;
7. McDonald’s – $42 млрд;
8. Samsung – $40 млрд;
9. Intel – $37 млрд;
10. Toyota – $35 млрд.
Пропонуємо рейтинг найдорожчих брендів світу: