Сoca-Cola українцям не до смаку: з кожним роком обсяг продажів лише зменшується

Про це йдеться у звіті компанії, передає "Інтерфакс-Україна".
Згідно зі звітом компанії, продаж в сегменті газованих напоїв у І півріччі знизилися менш ніж на 5%.
Разом з тим продажі напоїв ТМ "Coca-Cola" зросли приблизно на 5% завдяки просуванню цього бренду.
Скорочення продажів напоїв у ІІ кварталі 2013 року приблизно на 15% компанія пов'язує з категоріями соків та питної води. У той же час на такий же відсоток в квітні-червні відносно аналогічного періоду 2012 року зросли продажі холодного чаю.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Американець виставив на eBay рецепт Coca-Cola, який він знайшов на розпродажі
Сoca-Cola HBC зазначає, що економічна ситуація в Україні залишається нестійкою і впливає на споживчий попит.
Зазначимо, компанія Coca-Cola Hellenic виробляє в Україні безалкогольні напої на заводі в Київській області, є одним з найбільших операторів на цьому ринку. Представлена у категоріях газованих напоїв, питної води, соків, енергетичних напоїв і холодного чаю.
За підсумками 2012 року компанія скоротила продажі в Україні на 6% порівняно з 2011 роком.
За матеріалами: Економічна правда