Інтернет від Пінчука йде в села
Про інвестиційні плани розповів партнер фонду Сергій Корепанов, пише "КомерсантЪ-Україна".
За словами Сергія Корепанова, наступного року компанія планує розширити географічне покриття та встановити 400-500 базових станцій. Зараз компанія працює у 73 населених пунктах в 17 областях та має 250 станцій. Минулого тижня оператор отримав ліцензію на понад 3 тис МГц частот для радіорелейного зв’язку в усіх регіонах.
Раніше Fresh Tel намагалась завоювати міста-мільйонники, проте за півтора роки роботи вийти на ринок вдалось тільки в Києві. Тому компанія вирішила змінити стратегію та запропонувати свої інтернет-послуги у населених пунктах, де конкуренція низька.
"Минулого року ми почали просувати послугу в невеликих містах, де відсутня конкуренція зі сторони операторів провідного доступу до інтернету. Ця програма дала результат", - сказав Сергій Корепанов.
Партнер фонду Віктора Пінчука не зміг назвати точну суму інвестицій, проте запевнив, що є доступ до кредитних коштів, тому ,якщо знадобляться кошти, їх знайдуть.
Водночас за оцінками експертів реалізація плану Fresh Tel коштуватиме близько $25 млн. учасники ринку зазначили, що просування своїх послуг у невеликих населених пунктах – правильна стратегія і з технічної точки зору Fresh Tel матиме переваги перед іншими зацікавленими компаніями.
Проте, зазначають інші фахівці, ціни Fresh Tel вищі за CDMA-операторів, а мешканці невеликих міст не в змозі платити багато.