Інвесторів Apple розчарувала "бюджетна" стратегія компанії, - The Wall Street Journal
Про це повідомляє The Wall Street Journal.
Apple довгий час позиціонувала себе як виробника електронних пристроїв преміум-класу. Однак учасники ринку вважають, що небажання компанії виходити в інші сегменти ринку обмежить її зростання, особливо в країнах, що розвиваються. У той же час зниження цін на продукцію Apple може негативно позначитися на прибутковості і бренді як такому.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Apple дійсно потрібен цей дешевший iPhone
Як було заявлено компанією на презентації у вівторок, ціна на новий iPhone 5С в пластиковому корпусі становитиме $99 за телефон з дворічним контрактом і $549 - без контракту. Багато експертів вважають, що вартість смартфона недостатньо низька, щоб успішно конкурувати з пристроями від Samsung Electronic Co. та іншими виробниками смартфонів. Зокрема, ця думка стосується ринків, де популярні смартфони дешевше $100.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: iPhone 5S і iPhone 5C: все, що потрібно знати
На ринку КНР, де найбільшим попитом користуються смартфони вартістю, що не перевищує $300, iPhone 5С коштуватиме $733 без контракту. У другому кварталі 2013 року ринкова частка Apple на китайському ринку впала на 5%.
У середу щонайменше три брокери погіршили рекомендації з цінних паперів Apple. Акції компанії подорожчали на 25% з початку року до закриття торгів у вівторок. Незважаючи на це, їхня ціна все ще далека від свого рекорду в $700 за папір, зафіксованого у вересні минулого року.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Nokia подякувала Apple за новий iPhone: імітація - найкраща форма лестощів
Деякі експерти вважають, що Apple просто може бути нездатна конкурувати з іншими компаніями в галузі цін. Високі стандарти, які просував співзасновник Apple Стів Джобс, не дозволяють їй використовувати дешеві матеріали, щоб цілеспрямовано знижувати вартість пристрою до певного рівня.
За матеріалами: "Інтерфакс-Україна".