Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Кава знижує ризик захворювання на слабоумство

Кава знижує ризик захворювання на слабоумство
Фото: flickr.com
Вчені з університетів Південної Флориди та Майамі провели дослідження, під час якого виявили, що люди, які п’ють тонізуючий гарячий напій мають менші ризики того, що їх розум помутніє завчасно.

Про це пише Likar.info.

Три чашки кави на день і розум тверезіший

Науковці з американських університетів провели досліди за участю 124 осіб віком 65-88 років. У всіх піддослідних лікарі діагностували легке когнітивне погіршення.

За людьми похилого віку спостерігали протягом 2-4 років. Під час спостережень вчені дійшли висновків, що найменший ризик прогресування хвороби Альцгеймера у тих людей, які випивали до 3-х чашок кави на день.

Натомість ті, хто взагалі не вживав кави, мали підвищену ймовірність розвитку відхилення.

Також позитивний вплив кави на світлість розуму довели досліди, що вчені проводили над гризунами.

Розчинну каву краще не пити

Українські лікарі говорять, що каву потрібно пити за правилами. Так, не можна вживати цей напій на голодний шлунок. Ця звичка, за словами лікарів, може призвести до загострення хронічних хвороб та пошкодження слизової шлунку.

Каву потрібно пити тільки після їжі. Також краще пити натуральний напій, а не розчинний.

Лікарі радять не зловживати напоями-енергетиками, які містять багато кофеїну. Така звичка може викликати безсоння, тахікардію, порушення процесу обміну речовин, токсичний гепатит.

Окрім того, кава має сечогінну дію, але такий ефект спостерігається тільки тоді, коли в організм потрапить понад 550 мл речовини, а у звичайній чашці її не більше 100. У такому випадку кава навіть втамовує спрагу.

Як прозахідний популіст Нікол Пашинян зберіг владу. Тепер він має довести, що Вірменія справді може вирватися з тіні москви – The Guardian
Як прозахідний популіст Нікол Пашинян зберіг владу. Тепер він має довести, що Вірменія справді може вирватися з тіні москви – The Guardian
Україна б'є по найслабшому місцю росії – логістиці. Втрати вантажівок можуть стати для путіна гіршими за втрати танків – Дональд Гілл
Україна б'є по найслабшому місцю росії – логістиці. Втрати вантажівок можуть стати для путіна гіршими за втрати танків – Дональд Гілл
Україна не програє. росія не перемагає. Динаміка змінилася, і це змінює все – Енн Епплбом
Україна не програє. росія не перемагає. Динаміка змінилася, і це змінює все – Енн Епплбом
Китайсько-російська метазагроза. Архітектура авторитарної влади – CEPA
Китайсько-російська метазагроза. Архітектура авторитарної влади – CEPA
Україна двічі вдарила по путіну. Трамп допомагає йому всім, чим може – Філліпс О'Брайен
Україна двічі вдарила по путіну. Трамп допомагає йому всім, чим може – Філліпс О'Брайен
Сучасна війна та системний дефіцит навчання. Частина 2 – Мік Раян
Сучасна війна та системний дефіцит навчання. Частина 2 – Мік Раян
Повна хронологія справи
Повна хронологія справи "Трамп – росія". Чому Трамп зрадив Україну? Частини 3 і 4 – Крейг Анґер
російська еліта відчуває наближення поразки у війні. путіну, схоже, байдуже – Wall Street Journal
російська еліта відчуває наближення поразки у війні. путіну, схоже, байдуже – Wall Street Journal