Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Колесніков пожалівся, що з поїздами Hyundai його підставили

Колесніков пожалівся, що з поїздами Hyundai його підставили
Борис Колесніков. Фото: tsn.ua
Народний депутат від Партії регіонів, колишній віце-прем'єр-міністр Борис Колесніков запевняє, що його роль в проекті по закупівлі поїздів Hyundai була мінімальною, проте опоненти використовували даний проект для його дискредитації.

"Розумієте, коли людина щось робить, то завжди є прихильники, а є опоненти. На здоров'я. Ось з Hyundai спланували пряму акцію по дискредитації під керівництвом одного з наших однопартійців", - розповів Борис Колесніков в інтерв'ю DT.UA.

"Всі експертизи показали, що у невдалому старті на 70% винна залізниця, на 30% - компанія Hyundai. Наприклад, чому згоріла підстанція? Тому що японський або корейський комп'ютер не може зрозуміти, чому контакти підвішені на різній висоті, і в "Укразалізниці" це чудово знали. Нехай (Володимир) Козак і технічний персонал дадуть відповідь на ці питання, вони керували залізницею, коли впроваджували Hyundai, - заявив нардеп.

За словами колишнього віце-прем'єра, його роль в проекті Hyundai полягала в тому, що Ексімбанк Південної Кореї просив 8,5% річних по кредиту, а ми знизили до 4,5%".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Колеснікову соромно за Hyundai

Говорячи про складнощі в реалізації проекту, Борис Колесніков зазначив, що через поспіх напередодні Євро-2012 не вдалося провести випробування поїздів в жорстких умовах.

"Але це вже деталі. Конструктивні помилки були, це визнав і Hyundai, мала місце і халатність обслуговуючого персоналу", - резюмував він.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Hyundai про поломки в Україні: це - наша перша зима

Тим не менш, регіонал висловив упевненість, що за цими перевезеннями майбутнє. "Якщо б сьогодні треба було обирати, то по співвідношенню ціна-якість, ми все одно обрали б Hyundai або "Шкоду", - наголосив він.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян