Hyundai про поломки в Україні: це - наша перша зима

Hyundai про поломки в Україні: це - наша перша зима
Фото: parovoz.com
У компанії Hyundai заявили, що поломки, які виникли в Україні, спричинені погодними умовами, вибачились за це перед пасажирами та повідомили, що вже почали готуватись "до зимових умов".

"Компанія Hyundai приносить вибачення за завдані українським пасажирам незручності при користуванні швидкісними електропоїздами власного виробництва", - йдеться у листах компанії, направлених на адресу Укрзалізниці та державного підприємства "Українська залізнична швидкісна компанія", - пише Мінінфраструктури.

У компанії зазначають, що несправності у роботі поїздів виникли через погоду.

ДИВІТЬСЯ ВІДЕО: Швидкісний Hyundai став причепом для локомотива

"Це - перша наша зима в Україні, яка покаже нам сфери для вдосконалення (наші слабкі сторони)", - зазначили у листі.

Водночас у компанії заявили, що вже розпочали роботу з ліквідації несправностей та що разом із фахівцями "Української залізничної швидкісної компанії" вирішать усі технічні проблеми.

Hyundai "почав готуватись до зими"

Окрім цього, у компанії повідомили, що "вже впроваджено програму підготовки поїздів Hyundai до зимових умов".

"Також Hyundai наразі збільшує кількість фахівців: лише на цьому тижні 7 спеціалістів приєднаються до команди технічного обслуговування компанії. Крім того, "компанія "Хюндай Ротем" планує наймати більше українських спеціалістів для групи технічного обслуговування у Дарницькому депо", - зазначили у листі.

Нагадаємо, що впродовж грудня в Україні відбулось декілька поломок корейських поїздів, через що пасажири приїжджали у зазначений пункт на декілька годин пізніше, або, маючи квитки на Hyundai, їхали іншими потягами.

Так, 6 грудня у Полтавській області поламався та простояв на перегоні 3 години 5 хвилин електропотяг Hyundai №164 сполученням Київ – Харків.

8 грудня зламався швидкісний електропоїзд Hyundai №165 Дніпропетровськ-Київ, 12 грудня поламалися одразу два потяги Hyundai "Інтерсіті+", які їхали за маршрутом Донецьк-Київ та Київ-Донецьк, 14 грудня зламалися 4 електропотяги, а 15 грудня швидкісний потяг Hyundai Інтерсіті №149-150, який прямував за маршрутом Донецьк-Київ, поламався, і до однієї зі станцій його штовхав маневровий локомотив.

Чергова помилка Німеччини. Нерішучість нікому не йде на користь, окрім путіна – The Economist
Чергова помилка Німеччини. Нерішучість нікому не йде на користь, окрім путіна – The Economist
БТР Stryker та танки M1 Abrams. Переваги та можливі проблеми нової американської техніки на українському полі бою – американські експерти та ЗМІ
БТР Stryker та танки M1 Abrams. Переваги та можливі проблеми нової американської техніки на українському полі бою – американські експерти та ЗМІ
Чеський Трамп проти нащадків Гавела. Все, що варто знати про президентські вибори в Чехії
Чеський Трамп проти нащадків Гавела. Все, що варто знати про президентські вибори в Чехії
Арештований ФБРівець, Дерипаска, Трамп та Україна. Що їх пов’язує – Тімоті Снайдер
Арештований ФБРівець, Дерипаска, Трамп та Україна. Що їх пов’язує – Тімоті Снайдер
Україну слід перетворити на смертоносну для ворога силу. Потрібні далекобійні ракети, безпілотники на кшталт MQ-9 Reaper та F-16 – експерти Hudson Institute
Україну слід перетворити на смертоносну для ворога силу. Потрібні далекобійні ракети, безпілотники на кшталт MQ-9 Reaper та F-16 – експерти Hudson Institute
Гірка правда про те, як росія грабує українське мистецтво. І як їй в цьому допомагали місцеві колаборанти – The Atlantic
Гірка правда про те, як росія грабує українське мистецтво. І як їй в цьому допомагали місцеві колаборанти – The Atlantic
Пентагон планує
Пентагон планує "залізний кулак" України. Як робили дипломатичну ковбасу у Рамштайні – Washington Post
Потрібен міжнародний трибунал. Як притягнути путіна та його посіпак до відповідальності – Washington Post
Потрібен міжнародний трибунал. Як притягнути путіна та його посіпак до відповідальності – Washington Post