Hyundai про поломки в Україні: це - наша перша зима
"Компанія Hyundai приносить вибачення за завдані українським пасажирам незручності при користуванні швидкісними електропоїздами власного виробництва", - йдеться у листах компанії, направлених на адресу Укрзалізниці та державного підприємства "Українська залізнична швидкісна компанія", - пише Мінінфраструктури.
У компанії зазначають, що несправності у роботі поїздів виникли через погоду.
ДИВІТЬСЯ ВІДЕО: Швидкісний Hyundai став причепом для локомотива
"Це - перша наша зима в Україні, яка покаже нам сфери для вдосконалення (наші слабкі сторони)", - зазначили у листі.
Водночас у компанії заявили, що вже розпочали роботу з ліквідації несправностей та що разом із фахівцями "Української залізничної швидкісної компанії" вирішать усі технічні проблеми.
Hyundai "почав готуватись до зими"
Окрім цього, у компанії повідомили, що "вже впроваджено програму підготовки поїздів Hyundai до зимових умов".
"Також Hyundai наразі збільшує кількість фахівців: лише на цьому тижні 7 спеціалістів приєднаються до команди технічного обслуговування компанії. Крім того, "компанія "Хюндай Ротем" планує наймати більше українських спеціалістів для групи технічного обслуговування у Дарницькому депо", - зазначили у листі.
Нагадаємо, що впродовж грудня в Україні відбулось декілька поломок корейських поїздів, через що пасажири приїжджали у зазначений пункт на декілька годин пізніше, або, маючи квитки на Hyundai, їхали іншими потягами.
Так, 6 грудня у Полтавській області поламався та простояв на перегоні 3 години 5 хвилин електропотяг Hyundai №164 сполученням Київ – Харків.
8 грудня зламався швидкісний електропоїзд Hyundai №165 Дніпропетровськ-Київ, 12 грудня поламалися одразу два потяги Hyundai "Інтерсіті+", які їхали за маршрутом Донецьк-Київ та Київ-Донецьк, 14 грудня зламалися 4 електропотяги, а 15 грудня швидкісний потяг Hyundai Інтерсіті №149-150, який прямував за маршрутом Донецьк-Київ, поламався, і до однієї зі станцій його штовхав маневровий локомотив.