Крюківський завод хоче побудувати 5 поїздів для "Повітряного експресу"
Про це сьогодні на прес-конференції у Полтаві повідомив глава правління та директор КВБЗ Євген Хворост.
"Ми хочемо показати, що наш склад здатний виконувати роботу за проектом "Повітряний експрес": на базі швидкісного міжрегіонального електропоїзда буде зроблено поїзд для "Повітряного експреса", - зазначив він.
За словами Хвороста, використання крюківських поїздів для проекту "Повітряний експрес" дозволить скоротити час випробування рухомого складу для цього проекту в три рази в порівнянні з зарубіжними аналогами.
Крім того, рухомий склад виробництва КВБЗ адаптований до умов ремонту та експлуатації в Дарницькому депо Києва, а конструктивна особливість такого поїзда дозволяє істотно знизити споживання електроенергії.
Директор КВБЗ також наголосив, що залучення для проекту "Повітряний експрес" рухомого складу зарубіжного виробництва викликає проблему з його сертифікацією, а також подовжує термін випробувань.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Каськів попросив у Азарова грошей на дорогу до "повітряного експресу"
Щодо передбачуваної вартості поїздів для проекту "Повітряний експрес" він сказав, що ціна буде "на рівні світових аналогів, але не така, як у швидкісного поїзда".
За розрахунками фахівців КВБЗ, вартість одного поїзда для проекту "Повітряний експрес" може скласти орієнтовно близько 111 млн грн, однак вона буде сформована на підставі домовленості.
Додамо, що наприкінці 2012-го року керівництво Крюківського заводу запевняло, що у 2013 році готові вкласти в розвиток соціального транспорту близько 250 млн грн, що в 2,8 рази перевищить торішній показник.
За словами керівника національного проекту "Повітряний експрес" Андрія Галущака, поїзд для цього проекту повинен мати п'ять-шість вагонів, він повинен бути розрахований на максимальну швидкість руху до 140 км/год.
Швидкісний міжрегіональний електропоїзд виробництва КВБЗ може розвивати швидкість до 160 км/год.