Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Україна пропонує Китаю переформатовану версію "Повітряного експреса"

Україна пропонує Китаю переформатовану версію
Фото: avianews.com.ua
Міністерство інфраструктури України запропонувало Китаю як кредитору будівництва залізничної гілки від станції "Дарниця" до аеропорту "Бориспіль" ("Повітряний експрес") внести зміни в проект.

Міністр Андрій Пивоварський і його заступники, а також голова "Укрзалізниці" Олександр Завгородній обговорили проект з послом Китаю і керівництвом China Machinery Engineering Corporation (CMEC) і China National Complete Engineering Corporation (CCEC).

Зустріч із представниками КНР відбулась в приміщенні Мінінфраструктури 3 березня, повідомляють на сайті МІУ.


Фото: mtu.gov.ua

Підпишіться на наш новий телеграм-канал iPress | Міжнародна преса українською де ми трохи виходимо за рамки і показуємо більше, ніж на сайті. Ставайте частиною розумної спільноти!

Пивоварський заявив, що проект "Повітряний експрес" сьогодні недоцільний у первісному вигляді.

"Для України буде краще або повернути кошти, виділені на будівництво, або змінити акценти", - зазначив він.

Завгородній виклав пропозиції змін проекту.

"Зважаючи на високу соціальну значущість і необхідність розвивати транспортне сполучення між аеропортом і столицею, ми пропонуємо реалізувати "полегшену" версію "Повітряного експреса" зі значно більш спрощеною схемою будівництва. Так ми скоротимо терміни і вартість будівництва і зможемо вивільнити частину кредиту на електрифікацію залізничних ділянок на сході України, які підведуть транспортні потоки до аеропорту", - сказав він.

Китайці у відповідь висловили готовність змінити проект, проте наголосили, що остаточне рішення ухвалюватиме уряд КНР.

Вони запросили час на вивчення пропозицій. "Укрзалізниця" вишле Китаю свої напрацювання і розрахунки.

Нагадаємо, в рамках нацпроекту "Повітряний експрес" планувалося побудувати швидкісну електричку з Києва в аеропорт "Бориспіль".

2011 року під державні гарантії було укладено кредитний договір з Ексімбанком Китаю на $ 372,3 млн. Генпідрядником проекту мала стати CMEC. Перший символічний костиль, який означав початок реалізації нацпроекту "Повітряний експрес", забили ще наприкінці 2011 року. Однак після цього будівництво застопорилося.

Передбачалося, що поїзд курсуватиме за маршрутом "Бориспіль" - Дарницький вокзал - Видубичі - Центральний залізничний вокзал. Експреси мали складатися з чотирьох вагонів і повинні були перевозити 500 пасажирів.

Історичне єднання? Туреччина має відповіді для вразливої Європи – Тімоті Еш
Історичне єднання? Туреччина має відповіді для вразливої Європи – Тімоті Еш
Довгий шлейф американських невдалих
Довгий шлейф американських невдалих "мирних угод". Україна має остерігатися долі колишніх американських союзників – Андреас Клут
Більше конкретики. Деталі про переговори Е5 щодо стримування російської агресії – Associated Press
Більше конкретики. Деталі про переговори Е5 щодо стримування російської агресії – Associated Press
Як замінити Америку. Перші необхідні кроки європейців – Ендрю Таннер
Як замінити Америку. Перші необхідні кроки європейців – Ендрю Таннер
М'яч на полі росії. Угода про припинення вогню в Україні: що далі? – CEPA
М'яч на полі росії. Угода про припинення вогню в Україні: що далі? – CEPA
Питання припинення вогню в Україні. Перед росією стоїть складний вибір – Ендрю Міхта
Питання припинення вогню в Україні. Перед росією стоїть складний вибір – Ендрю Міхта
Курська операція України завершується. За пів року операція більш ніж виконала свою мету – Ендрю Таннер
Курська операція України завершується. За пів року операція більш ніж виконала свою мету – Ендрю Таннер
Високі ставки. Європа протистоїть США через Україну, але зі слабшими картами – Едвард Лукас
Високі ставки. Європа протистоїть США через Україну, але зі слабшими картами – Едвард Лукас