Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Україна пропонує Китаю переформатовану версію "Повітряного експреса"

Україна пропонує Китаю переформатовану версію
Фото: avianews.com.ua
Міністерство інфраструктури України запропонувало Китаю як кредитору будівництва залізничної гілки від станції "Дарниця" до аеропорту "Бориспіль" ("Повітряний експрес") внести зміни в проект.

Міністр Андрій Пивоварський і його заступники, а також голова "Укрзалізниці" Олександр Завгородній обговорили проект з послом Китаю і керівництвом China Machinery Engineering Corporation (CMEC) і China National Complete Engineering Corporation (CCEC).

Зустріч із представниками КНР відбулась в приміщенні Мінінфраструктури 3 березня, повідомляють на сайті МІУ.


Фото: mtu.gov.ua

Пивоварський заявив, що проект "Повітряний експрес" сьогодні недоцільний у первісному вигляді.

"Для України буде краще або повернути кошти, виділені на будівництво, або змінити акценти", - зазначив він.

Завгородній виклав пропозиції змін проекту.

"Зважаючи на високу соціальну значущість і необхідність розвивати транспортне сполучення між аеропортом і столицею, ми пропонуємо реалізувати "полегшену" версію "Повітряного експреса" зі значно більш спрощеною схемою будівництва. Так ми скоротимо терміни і вартість будівництва і зможемо вивільнити частину кредиту на електрифікацію залізничних ділянок на сході України, які підведуть транспортні потоки до аеропорту", - сказав він.

Китайці у відповідь висловили готовність змінити проект, проте наголосили, що остаточне рішення ухвалюватиме уряд КНР.

Вони запросили час на вивчення пропозицій. "Укрзалізниця" вишле Китаю свої напрацювання і розрахунки.

Нагадаємо, в рамках нацпроекту "Повітряний експрес" планувалося побудувати швидкісну електричку з Києва в аеропорт "Бориспіль".

2011 року під державні гарантії було укладено кредитний договір з Ексімбанком Китаю на $ 372,3 млн. Генпідрядником проекту мала стати CMEC. Перший символічний костиль, який означав початок реалізації нацпроекту "Повітряний експрес", забили ще наприкінці 2011 року. Однак після цього будівництво застопорилося.

Передбачалося, що поїзд курсуватиме за маршрутом "Бориспіль" - Дарницький вокзал - Видубичі - Центральний залізничний вокзал. Експреси мали складатися з чотирьох вагонів і повинні були перевозити 500 пасажирів.

Вашингтон недбало ставиться до нацбезпеки. Чи дослухається Байден до своїх радників з оборони та нацбезпеки? – The Hill
Вашингтон недбало ставиться до нацбезпеки. Чи дослухається Байден до своїх радників з оборони та нацбезпеки? – The Hill
Це дальність, дурню. Українські F-16 поки не зможуть протистояти російським Су-35 з ракетами Р-37. Частина 3 – Том Купер
Це дальність, дурню. Українські F-16 поки не зможуть протистояти російським Су-35 з ракетами Р-37. Частина 3 – Том Купер
Роль ризиків у війні. Захід повинен переконливо показати, що він не боїться конфронтації з росією – Фабіян Гоффманн
Роль ризиків у війні. Захід повинен переконливо показати, що він не боїться конфронтації з росією – Фабіян Гоффманн
Угорщина: корупційний скандал та домашнє насильство. Що загрожує Орбану? – Politico
Угорщина: корупційний скандал та домашнє насильство. Що загрожує Орбану? – Politico
Параноя путіна. Тероризм, марення і самознищення – Тімоті Снайдер
Параноя путіна. Тероризм, марення і самознищення – Тімоті Снайдер
Макрон хоче керувати зовнішньою політикою Європи. Не всі союзники з цим згодні – Bloomberg
Макрон хоче керувати зовнішньою політикою Європи. Не всі союзники з цим згодні – Bloomberg
Смертельну недбалість путіна неможливо приховати. московська атака зробила його слабшим, ніж будь-коли – Саймон Тісдалл
Смертельну недбалість путіна неможливо приховати. московська атака зробила його слабшим, ніж будь-коли – Саймон Тісдалл
Чи настав час для безпольотної зони в Україні? путін ескалує повітряну війну – бригадний генерал Кевін Райан
Чи настав час для безпольотної зони в Україні? путін ескалує повітряну війну – бригадний генерал Кевін Райан