Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Крюківський завод інвестує в електропоїзди та рейковий автобус чверть мільярда

Крюківський завод інвестує в електропоїзди та рейковий автобус чверть мільярда
Фото: kvsz.com
Крюківський вагонобудівний завод планує у 2013 році вкласти в розвиток соціального транспорту близько 250 млн грн, що в 2,8 рази перевищить цьогорічний показник.

Про це повідомив голова наглядової ради підприємства Володимир Приходько у п'ятницю, 5 жовтня, на прес-конференції.

Представник заводу наголосив, що кошти інвестуватимуть в розвиток соціального транспорту: "Нам необхідно терміново розвивати соціальне вагонобудування. Ці кошти - близько 250 млн грн - підуть на приміські поїзди, електропоїзд, можливо "Повітряний експрес".

Раніше він також заявляв, що "наприкінці 2013 року завод створить двоповерховий вагон, а у 2014-му почнеться його серійне виробництво".

Слід зазначити, що цьогоріч завод ще направить на модернізацію близько 90 млн грн. Також КВБЗ є єдиним в СНД підприємством з налагодженим і чинним виробництвом двох видів вагонів - пасажирських і вантажних.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Через два роки в Україні виготовлятимуть 2-поверхові потяги

Завод випускає вантажні (вагони-платформи, цистерни, вагони бункерного типу, піввагони) і пасажирські вагони, запасні частини і візки для вантажних вагонів, колісні пари, запчастини для вагонів метро і ескалаторів, контейнери, дорожню техніку. Виробництво пасажирських вагонів здійснюється на замовлення "Укрзалізниці". Продукція заводу надходить у понад 20 країн світу.

Нагадаємо, прем'єр-міністр Микола Азаров заявив, що Україні необхідно 500 нових поїздів приміського та десятки міжнародного сполучення, замовлення на їх виробництво отримають вітчизняні підприємства, зокрема КВБЗ.

Також раніше Азаров повідомляв, що Україна більше не закуповуватиме потяги Hyundai, а віддасть перевагу лише поїздам вітчизняного виробництва: "Крюківський вагонобудівний завод виготовив поїзд не кращий і не гірший за Hyundai. Цей потяг зараз курсує нашою залізницею. Тому Україна більше не купуватиме Hyundai. Будемо купувати поїзди виробництва Крюківського заводу".

Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за "таємничу загадку" – Ендрю Міхта
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Проєкт
Проєкт "День із командою Королів" Betking Foundation серед фіналістів конкурсу "Партнерство заради сталого розвитку – 2025"
Порожні запобіжники. Гарантії безпеки України опинилися в руках путіна – Ед Арнольд
Порожні запобіжники. Гарантії безпеки України опинилися в руках путіна – Ед Арнольд
Ракета Hellfire у кожному дворі. До чого веде демократизація виробництва керованих боєприпасів – Бенджамін Кук
Ракета Hellfire у кожному дворі. До чого веде демократизація виробництва керованих боєприпасів – Бенджамін Кук