Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Крюківський завод інвестує в електропоїзди та рейковий автобус чверть мільярда

Крюківський завод інвестує в електропоїзди та рейковий автобус чверть мільярда
Фото: kvsz.com
Крюківський вагонобудівний завод планує у 2013 році вкласти в розвиток соціального транспорту близько 250 млн грн, що в 2,8 рази перевищить цьогорічний показник.

Про це повідомив голова наглядової ради підприємства Володимир Приходько у п'ятницю, 5 жовтня, на прес-конференції.

Представник заводу наголосив, що кошти інвестуватимуть в розвиток соціального транспорту: "Нам необхідно терміново розвивати соціальне вагонобудування. Ці кошти - близько 250 млн грн - підуть на приміські поїзди, електропоїзд, можливо "Повітряний експрес".

Раніше він також заявляв, що "наприкінці 2013 року завод створить двоповерховий вагон, а у 2014-му почнеться його серійне виробництво".

Слід зазначити, що цьогоріч завод ще направить на модернізацію близько 90 млн грн. Також КВБЗ є єдиним в СНД підприємством з налагодженим і чинним виробництвом двох видів вагонів - пасажирських і вантажних.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Через два роки в Україні виготовлятимуть 2-поверхові потяги

Завод випускає вантажні (вагони-платформи, цистерни, вагони бункерного типу, піввагони) і пасажирські вагони, запасні частини і візки для вантажних вагонів, колісні пари, запчастини для вагонів метро і ескалаторів, контейнери, дорожню техніку. Виробництво пасажирських вагонів здійснюється на замовлення "Укрзалізниці". Продукція заводу надходить у понад 20 країн світу.

Нагадаємо, прем'єр-міністр Микола Азаров заявив, що Україні необхідно 500 нових поїздів приміського та десятки міжнародного сполучення, замовлення на їх виробництво отримають вітчизняні підприємства, зокрема КВБЗ.

Також раніше Азаров повідомляв, що Україна більше не закуповуватиме потяги Hyundai, а віддасть перевагу лише поїздам вітчизняного виробництва: "Крюківський вагонобудівний завод виготовив поїзд не кращий і не гірший за Hyundai. Цей потяг зараз курсує нашою залізницею. Тому Україна більше не купуватиме Hyundai. Будемо купувати поїзди виробництва Крюківського заводу".

Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times