Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Через два роки в Україні виготовлятимуть 2-поверхові потяги

Через два роки в Україні виготовлятимуть 2-поверхові потяги
Фото: vaap.org.ua
У 2014 році у серійне виробництво надійдуть двоповерхові вагони Крюківського вагонобудівельного заводу.

Про це повідомив голова наглядової ради підприємства Володимир Приходько.

Зокрема, як повідомив представник заводу, взірець 2-поверхового вагону підприємство протестує вже наступного року.

"Наприкінці 2013 року буде випробувальний вагон, тоді ж розпочнуться і його тестування. У 2014 році двоповерховий вагон – це буде серійний продукт", - сказав Приходько.

За словами представника заводу, планується, що вагон буде виготовлений із алюмінієвого кузова і в ньому будуть кондиціонер, екологічно чисті туалети і різноманітне "сучасне обладнання".

Вагон буде розрахований на 140 місць, а швидкість руху становитиме 160-200 км/г. Служитиме вагон, як розповів Приходько, 50 років.

Нагадаємо, 21 червня Крюківський завод почав випробування власного "хюндаю". Тоді швидкісний міжрегіональний двосистемний електропотяг вирушив у Дніпропетровськ. 

Hyundai більше не купуватимуть, - Азаров

Нагадаємо, 16 серпня прем’єр-міністр України Микола Азаров заявив,  що Україна більше не закуповуватиме потяги Hyundai, а купуватиме лише поїзди вітчизняного виробництва. 

"Крюківський вагонобудівний завод виготовив поїзд не кращий і не гірший за Hyundai. Цей потяг зараз курсує нашою залізницею. Тому Україна більше не купуватиме Hyundai. Будемо купувати поїзди виробництва Крюківського заводу", - повідомив Азаров.

Зазначимо, що з часу експлуатації Hyundai на залізничних дорогах України "суперпотяги" неодноразово припиняли рух через технічні несправності.  Окрім того, один Hyundai коштує $29 млн, а в Україні, як заявляв Борис Колесніков, немає бази для їх обслуговування.

Потяги виробництва Крюківського заводу, за словами віце-прем’єр-міністра– міністра інфраструктури, на 10% дешевші за швидкісні Hyundai. 

Крюківський вагонобудівний завод (м. Кременчук, Полтавська обл.) – єдиний завод в СНД, який випускає вантажні та пасажирські вагони. Також тут виробляють запчастини для вагонів метро та ескалаторів та дорожню техніку. Продукцію заводу постачають більш, ніж у 20 країн світу.

Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла
Україна може вступити до НАТО. Якщо союзники відважаться – Люк Коффі
Україна може вступити до НАТО. Якщо союзники відважаться – Люк Коффі
США в альянсі з Європою – мультиплікатор сили. Чому відмова Америки від Європи була б стратегічною помилкою – Ендрю Міхта
США в альянсі з Європою – мультиплікатор сили. Чому відмова Америки від Європи була б стратегічною помилкою – Ендрю Міхта
Трамп відкрито діє під рефлексивним контролем росії. Українські успіхи на дальніх дистанціях – Філліпс О'Брайен
Трамп відкрито діє під рефлексивним контролем росії. Українські успіхи на дальніх дистанціях – Філліпс О'Брайен