Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Через два роки в Україні виготовлятимуть 2-поверхові потяги

Через два роки в Україні виготовлятимуть 2-поверхові потяги
Фото: vaap.org.ua
У 2014 році у серійне виробництво надійдуть двоповерхові вагони Крюківського вагонобудівельного заводу.

Про це повідомив голова наглядової ради підприємства Володимир Приходько.

Зокрема, як повідомив представник заводу, взірець 2-поверхового вагону підприємство протестує вже наступного року.

"Наприкінці 2013 року буде випробувальний вагон, тоді ж розпочнуться і його тестування. У 2014 році двоповерховий вагон – це буде серійний продукт", - сказав Приходько.

За словами представника заводу, планується, що вагон буде виготовлений із алюмінієвого кузова і в ньому будуть кондиціонер, екологічно чисті туалети і різноманітне "сучасне обладнання".

Вагон буде розрахований на 140 місць, а швидкість руху становитиме 160-200 км/г. Служитиме вагон, як розповів Приходько, 50 років.

Нагадаємо, 21 червня Крюківський завод почав випробування власного "хюндаю". Тоді швидкісний міжрегіональний двосистемний електропотяг вирушив у Дніпропетровськ. 

Hyundai більше не купуватимуть, - Азаров

Нагадаємо, 16 серпня прем’єр-міністр України Микола Азаров заявив,  що Україна більше не закуповуватиме потяги Hyundai, а купуватиме лише поїзди вітчизняного виробництва. 

"Крюківський вагонобудівний завод виготовив поїзд не кращий і не гірший за Hyundai. Цей потяг зараз курсує нашою залізницею. Тому Україна більше не купуватиме Hyundai. Будемо купувати поїзди виробництва Крюківського заводу", - повідомив Азаров.

Зазначимо, що з часу експлуатації Hyundai на залізничних дорогах України "суперпотяги" неодноразово припиняли рух через технічні несправності.  Окрім того, один Hyundai коштує $29 млн, а в Україні, як заявляв Борис Колесніков, немає бази для їх обслуговування.

Потяги виробництва Крюківського заводу, за словами віце-прем’єр-міністра– міністра інфраструктури, на 10% дешевші за швидкісні Hyundai. 

Крюківський вагонобудівний завод (м. Кременчук, Полтавська обл.) – єдиний завод в СНД, який випускає вантажні та пасажирські вагони. Також тут виробляють запчастини для вагонів метро та ескалаторів та дорожню техніку. Продукцію заводу постачають більш, ніж у 20 країн світу.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян