Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Машина, якій не треба водія: як їздить автомобіль Google

Машина, якій не треба водія: як їздить автомобіль Google
Фото: recode.net
Компанія Google представила перший оригінальний прототип автомобіля з автономним управлінням.

Досі Google використовувала для випробувань системи автономного управління автомобілі виробництва Toyota. Розробкою власного проекту компанія займається з 2010 року.

Перший автомобіль Google аж надто спрощений. Компанії важливо продовжити експерименти з інноваційною системою управління, тому говорити про дизайн і споживчих параметрах майбутнього автомобіля зараз рано.

Машина не має ні керма, ні педалей газу і гальма. Щоб почати рух достатньо лише натиснути кнопку, всю іншу роботу виконує спеціальне програмне забезпечення і датчики, які стежать за обстановкою по всьому периметру автомобіля на відстані двох футбольних полів. Для датчиків не існує мертвих зон. Швидкість "гуглмобіля" обмежена на рівні 45 км/год. У салоні є двомісний диван з ременями безпеки, відсіки для речей, кнопка запуску і зупинки руху та екран, який відображає маршрут.

Google розраховує побудувати близько 100 таких прототипів і в кінці літа почати їх випробування на дорогах Каліфорнії. Якщо все піде добре, випробування триватимуть два роки, потім почнеться комерціалізація системи автономного управління.

ЧИТАЙТЕ: Дев'ять автомобілів, які вміють їздити без водія

Компанія розраховує , що в майбутньому масове впровадження технології дозволить зберегти велику кількість життів, адже за статистикою Всесвітньої організації охорони здоров'я щорічно в автомобільних аваріях по всьому світу гине близько мільйона людей.

Над аналогічними системами працюють і великі світові автоконцерни - зокрема Volvo, Nissan, Daimler, Toyota, Lexus і Ford.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян