Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Метою "Борисполя" було заблокувати вхід Ryanair в Україну, - Омелян

Метою
Володимир Омелян. Фото: apital.ua
Міністр інфраструктури України Володимир Омелян заявив, що з першого дня процесу підписання угоди між аеропортом "Бориспіль" та ірландським лоукостером Ryanair було зрозуміло, що відбувається саботаж.

"Я щиро здивувався позиції пана Рябікіна, але він це зробив навмисно для того, щоб вкотре точно зірвати переговори. Бо всі речі, які він озвучував, правдиві вони чи хибні, - це конфіденційні речі. Вони не озвучуються публічно. Насправді аеропорт "Львів" - ми вже маємо приклади, є докази - підписав абсолютно вигідний для аеропорту договір, контракт з компанією Ryanair. Те саме пропонувалося "Борисполю". Але мета аеропорту "Бориспіль" була інша - заблокувати вхід компанії Ryanair в Україну, а не вести переговори. З першого дня було чітко зрозуміло, що йде повний зрив і саботаж угоди. Я сподівався, що пан Рябікін прислухається не тільки до пана Майберга чи Коломойського, а вирішить прислухатися до керівництва країни. Він вирішив грати по-своєму", - сказав міністр в ефірі каналу "112 Україна".

За його словами, підписання договору з Ryanair було б величезним кроком уперед для аеропорту "Бориспіль".

"Переговорна позиція щодо Ryanair тривала рік. Були обговорені всі моменти, була повна політична підтримка. Для аеропорту "Бориспіль" це, безумовно, був величезний позитивний крок уперед, тому що це дозволило б акумулювати кількість пасажирів і заробляти на неавіаційних послугах, як це практикується в усьому світі", - додав міністр.

Нагадаємо, що в понеділок, 10 липня, ірландська авіакомпанія Ryanair оголосила про скасування польотів в Україну.

Причиною цього стало, що аеропорт "Бориспіль" не погодився із вимогами, які висунув лоукостер Ryanair.

Після цього міністр інфраструктури України Володимир Омелян повідомив, що Ryanair, швидше за все, відмовиться виходити на український ринок. На думку Омеляна, винні в цьому голова наглядової ради і власник авіакомпанії МАУ Арон Майберг та гендиректор "Борисполя" Павло Рябікін.

Згодом ірландська лоу-кост-авіакомпанія призупинила продаж квитків в усіх напрямках з Києва та Львова.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян