Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Метро на Троєщину будуватимуть за гроші російського банку

Метро на Троєщину будуватимуть за гроші російського банку
Фото: expertgroup.com.ua
Будівництво першої черги нової гілки Київського метрополітену на Троєщину буде спонсорувати консорціум банків, до якого входитимуть підконтрольний російському "Зовнішекономбанку" "Промінвестбанк" і державні "Ощадбанк", "Укрексімбанк" і "Укргазбанк".

Про це повідомляє видання "КомерсантЪ.ru" з посиланням на власні джерела.

Якщо сторони домовляться, ПІБ візьме гроші у свого материнського банку - російського ЗЕБа . Але його внесок у проект не перевищить 15% від загального обсягу коштів консорціуму, тоді як раніше передбачалося, що ЗЕБ візьме на себе весь кредит. Це пов'язано з можливостями самого "Промінвестбанку", у якого ліміт на одного позичальника обмежений $160 млн.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Попов стверджує, що метро на Троєщину вже почали будувати

Під час консультацій з Мінфіном України обговорювалася альтернатива - почати входження в проект з добудови Подільського моста через Дніпро за рахунок коштів, залучених ПІБом під держгарантії України.

Видання зазначає, що участь Зовнішекономбанку у фінансуванні побудови метро зрушила з мертвої точки вчора. Під час переговорів у Калузі Україна нібито погодилася на надання ЗЕБу статусу, аналогічного до статусу міжнародної фінансової організації (на сьогодні його мають, наприклад, Європейський банк реконструкції та розвитку та Світовий банк).

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: З Нового року за проїзд у київських маршрутках доведеться викласти 5 грн

Як повідомляв iPress.ua, прем'єр-міністр Микола Азаров заяляв, що будувати метро на житловий масив "Троєщина" в Києві почнуть у жовтні, хоча спочатку роботи мали розпочатися ще навесні.

Нагадаємо, загальна вартість проекту будівництва нової гілки київського метро оцінюється в $2,25 млрд. Гілка довжиною 14,5 км пролягатиме з правого берега Дніпра на Троєщину.

Додамо, що перша черга Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену складатиметься з шести станцій: "Глибочицька" (пересадка на "Лук'янівську"), "Подільська" (пересадка на "Тараса Шевченка"), "Суднобудівний" (на Рибальському острові), "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна".

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян