RSS
БІЗНЕС & ФІНАНСИ НОВИНИ

Метро на Троєщину будуватимуть за гроші російського банку

Проте більшу частину профінансують державні банки України
Будівництво першої черги нової гілки Київського метрополітену на Троєщину буде спонсорувати консорціум банків, до якого входитимуть підконтрольний російському "Зовнішекономбанку" "Промінвестбанк" і державні "Ощадбанк", "Укрексімбанк" і "Укргазбанк".
Метро на Троєщину будуватимуть за гроші російського банку Фото: expertgroup.com.ua

Про це повідомляє видання "КомерсантЪ.ru" з посиланням на власні джерела.

Якщо сторони домовляться, ПІБ візьме гроші у свого материнського банку - російського ЗЕБа . Але його внесок у проект не перевищить 15% від загального обсягу коштів консорціуму, тоді як раніше передбачалося, що ЗЕБ візьме на себе весь кредит. Це пов'язано з можливостями самого "Промінвестбанку", у якого ліміт на одного позичальника обмежений $160 млн.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Попов стверджує, що метро на Троєщину вже почали будувати

Під час консультацій з Мінфіном України обговорювалася альтернатива - почати входження в проект з добудови Подільського моста через Дніпро за рахунок коштів, залучених ПІБом під держгарантії України.

Видання зазначає, що участь Зовнішекономбанку у фінансуванні побудови метро зрушила з мертвої точки вчора. Під час переговорів у Калузі Україна нібито погодилася на надання ЗЕБу статусу, аналогічного до статусу міжнародної фінансової організації (на сьогодні його мають, наприклад, Європейський банк реконструкції та розвитку та Світовий банк).

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: З Нового року за проїзд у київських маршрутках доведеться викласти 5 грн

Як повідомляв iPress.ua, прем'єр-міністр Микола Азаров заяляв, що будувати метро на житловий масив "Троєщина" в Києві почнуть у жовтні, хоча спочатку роботи мали розпочатися ще навесні.

Нагадаємо, загальна вартість проекту будівництва нової гілки київського метро оцінюється в $2,25 млрд. Гілка довжиною 14,5 км пролягатиме з правого берега Дніпра на Троєщину.

Додамо, що перша черга Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену складатиметься з шести станцій: "Глибочицька" (пересадка на "Лук'янівську"), "Подільська" (пересадка на "Тараса Шевченка"), "Суднобудівний" (на Рибальському острові), "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна".

Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

КОМЕНТАРІ (0) +

Додати коментар

16 10 2013 11:31
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ