Метро на Троєщину будуватимуть за гроші російського банку
Про це повідомляє видання "КомерсантЪ.ru" з посиланням на власні джерела.
Якщо сторони домовляться, ПІБ візьме гроші у свого материнського банку - російського ЗЕБа . Але його внесок у проект не перевищить 15% від загального обсягу коштів консорціуму, тоді як раніше передбачалося, що ЗЕБ візьме на себе весь кредит. Це пов'язано з можливостями самого "Промінвестбанку", у якого ліміт на одного позичальника обмежений $160 млн.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Попов стверджує, що метро на Троєщину вже почали будувати
Під час консультацій з Мінфіном України обговорювалася альтернатива - почати входження в проект з добудови Подільського моста через Дніпро за рахунок коштів, залучених ПІБом під держгарантії України.
Видання зазначає, що участь Зовнішекономбанку у фінансуванні побудови метро зрушила з мертвої точки вчора. Під час переговорів у Калузі Україна нібито погодилася на надання ЗЕБу статусу, аналогічного до статусу міжнародної фінансової організації (на сьогодні його мають, наприклад, Європейський банк реконструкції та розвитку та Світовий банк).
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: З Нового року за проїзд у київських маршрутках доведеться викласти 5 грн
Як повідомляв iPress.ua, прем'єр-міністр Микола Азаров заяляв, що будувати метро на житловий масив "Троєщина" в Києві почнуть у жовтні, хоча спочатку роботи мали розпочатися ще навесні.
Нагадаємо, загальна вартість проекту будівництва нової гілки київського метро оцінюється в $2,25 млрд. Гілка довжиною 14,5 км пролягатиме з правого берега Дніпра на Троєщину.
Додамо, що перша черга Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену складатиметься з шести станцій: "Глибочицька" (пересадка на "Лук'янівську"), "Подільська" (пересадка на "Тараса Шевченка"), "Суднобудівний" (на Рибальському острові), "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна".