Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Мінінфраструктури хоче з'єднати 13 портів бетонною дорогою

Мінінфраструктури хоче з'єднати 13 портів бетонною дорогою
Фото: glavcom.ua
У Міністерстві інфраструктури висловлюються за те, щоб з'єднати бетонною дорогою 13 морських портів країни - від Рені до Маріуполя.

"На мою думку, бетонна дорога повинна з'єднати всі діючі в Україні 13 портів від Рені до Маріуполя", - заявив заступник міністра інфраструктури Віктор Довгань в інтерв'ю виданню "Дело".

Довгань нагадав, що зараз в міністерстві обговорюється проект будівництва бетонної дороги Одеса-Миколаїв-Херсон.

"Ми вже почали готувати проекти: це бетонна дорога першої категорії, яка з'єднає порти Великої Одеси - Чорноморськ-Одеса-Южний-Миколаївський порт і Херсонський порт. Це близько 150 км, чотири смуги і відсутність обмежень по вазі фур. Власне, це ідеальне рішення питання логістики в портах", - повідомив він.

За його словами, на будівництво бетонної дороги між Одесою і Херсоном необхідно близько 150-200 млн доларів.

Цю суму планується залучити шляхом позики у Ексімбанку Китаю. Будівництво цієї магістралі має розпочатися у 2018 році і триватиме близько півтора року.

"Думаю, що з 2018 року МІУ запустить будівництво бетонної дороги, яка з'єднає порти", - заявив Довгань.

Також заступник міністра зазначив, що бетонні дороги в 1,5 рази дорожче асфальтних. До того ж, в Україні дуже мало підрядників, які можуть їх будувати.

Нагадаємо, що Міністерство інфраструктури України запланувало на 2018 рік почати три проекти реконструкції доріг, які передбачають цементобетонне покриття на 232 кілометрах. Вони обійдуться приблизно в 8 млрд грн.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян