Мобільні оператори Європи втрачають доходи через непопулярність СМС
Купуючи сім-карту і укладаючи угоду з мобільним оператором, дедалі більша кількість користувачів відмовляється від таких додаткових послуг, як більші пакети текстових повідомлень або голосова пошта, і надають перевагу вигідним тарифам на мобільний інтернет, щоб безкоштовно обмінюватися повідомленнями у соціальних мережах та Skype.
Втрати операторів
За оцінками британської аналітичної компанії Ovum, через цю тенденцію мобільні оператори до кінця цього року втратять € 17,7 млрд. У звіті йдеться, що через відмову від СМС оператори Європи та Азійсько-Тихоокеанського регіону втратили найбільше.
Європейські оператори намагаються компенсувати втрати, збільшуючи плату за доступ до мобільного інтернету. Деякі додають до тарифів пакети СМС та хвилини голосової пошти.
СМС - застаріла технологія
Аналітик Ovum Неа Даріа, коментуючи результати дослідження, зазначив, що СМС як технологія безумовно застаріла, оскільки користувач може надіслати лише одне повідомлення одній людині.
Інші сервіси є більш привабливими, оскільки надають користувачеві більше можливостей. Людина може ділитися з іншими звуковими файлами, зображеннями, і безкоштовно робити голосові дзвінки.
Деякі оператори, зокрема Deutsche Telekom, Telefonica, AT&T та DoCoMo намагаються конкурувати з соцмережами, створюючи додатки, які дозволяють безкоштовний обмін повідомленнями та відеочати. Тим не менш, за прогнозами Ovum, втрати мобільних операторів до 2016 року подвояться.
За матеріалами Deutsche Welle.