МТС продає свій безпровідний інтернет
Про це повідомив генеральний директор компанії Іван Золочівський.
Вартість мережі менеджер оцінює в $200 млн. За його словами, зараз послугою користується близько 300 тис. абонентів.
"Проект влаштовує нас за показниками, але розраховувати на те, що сервіс стане масовим, не доводиться", - цитує Івана Золочівського КоммерсантЪ-Украина.
За його словами, основна причина можливого згортання проекту - дефіцит абонентських пристроїв, що працюють у непопулярному для CDMA діапазоні 450 МГц. Гендиректор мобільного оператора зауважив, що без додаткових інвестицій мережа оператора може витримати до 500 тис. абонентів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Проти "МТС" та "Київстар" порушили справу
За оцінками гендиректора компанії ITC (TM "CDMA-Україна") Бориса Данилова, яка, як і решта українських CDMA-операторів, працює в діапазоні 800 МГц, субсидування користувальницьких модемів вартістю $40-60 – одна з найбільш витратних складових.
"МТС використовує малопоширену радіочастоту. Ймовірно, абонентське обладнання обходиться їм дорожче, ніж нам", - припускає він.
Через це CDMA-мережа МТС можу бути малопривабливою. Однак, на думку пана Бориса Давидова, МТС представляє найбільший інтерес для інтернет-провайдерів у регіонах.
"Вони можуть взяти в оренду ділянку мережі і роздавати абонентам сигнал по Wi-Fi. Таким чином МТС позбавиться від витрат на продажу послуг - цим займуться провайдери на місцях", - припускає він.
МТС запустила CDMA-мережу восени 2007 року на частотах, що залишилися від мережі аналогового мобільного зв'язку за технологією NMT. Технологія тоді дозволяла компанії забезпечити інтернет-доступ на швидкості до 3,1 Мбіт/сек. У 2012 році МТС збільшила максимальну швидкість передачі даних на окремих ділянках мережі до 14,7 Мбіт/сек. Сьогодні мережа компанії працює в 360 населених пунктах.