На реформування "Укрзалізниці" підуть роки, - Балчун
Він зазначив, що в європейських країнах розуміють, що реформу залізниць неможливо проводити швидко.
"Реформування залізниці, особливо такої великої, як Укрзалізниця, вимагає часу. Якщо до цього додаємо ще немислимий в західному світі масштаб патологій, то мусимо говорити про роки, і то, це за умови безумовної політичної підтримки", - наголосив Балчун, інформує прес-служба відомства.
За його словами, "Укрзалізниця" має дуже великий потенціал, втім є також і джерелом величезної кількості схем.
Балчун розповів про те, що останнім часом все частіше чує про те, що проти нього готують масштабну медіа кампанію. При цьому його весь час звинувачують у тому, що робота з реформи компанії проходить повільно.
"Якщо Україна хоче думати про справжні, системні реформи, потрібно запастись терпінням. Якщо ж їй потрібні тільки красиві лозунги і PR, із збереженням існуючих схем і патологій, то потрібно взяти свого, добре закоріненого в місцевій реальності, українського менеджера", - підсумував Балчун.
Нагадаємо, голова Уряду Володимир Гройсман задоволений роботою керівника "Укрзалізниці" Войцеха Балчуна, але готовий до радикальних кроків, якщо той "зійде з рейок".
Раніше міністр інфраструктури Володимир Омелян (задекларував 801,870 тисяч грн доходів у 2015 році) заявив, що керівникові акціонерної компанії "Укрзалізниця" Войцеху Балчуну необхідно прискорити проведення реформ у компанії і зосередитися на роботі, а не на піарі.
Як повідомляв iPress.ua, ПАТ "Укрзалізниця" заклало у план з капінвестицій підвищення в 2017 році тарифів на вантажоперевезення на 25%, на пасажирські перевезення – на 35%.