На рекламу української освіти за кордоном Табачник витратив 2,5 млн грн
Про це пишуть "Наші гроші" з посиланням на "Вісник державних закупівель".
Як зазначається, замовлено організацію та участь у міжнародних виставках, презентаціях, конференціях в Україні, Казахстані, Туркменістані, Китаї та Грузії у вересні-грудні цього року.
Метою заходів є "досягнення максимально високого рівня проінформованості іноземних громадян про систему освіти України та зацікавленості в отриманні вищої освіти в Україні".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні освітяни заробляють удев'ятеро менше, ніж Табачник
Фірму "Євромедіа Компані" заснував Павло Грицак, бізнес-партнер Олександра Ксенофонтова (ТОВ "Шоутайм") – чоловіка і продюсера співачки Руслани Лижичко. Грицак також виступив ко-продюсером "ОГОшоу" Руслани.
Єдиним конкурентом на тендері було ТОВ "ТД "Астра Косметик", яке займається торгівлею косметикою.
З урахуванням цієї закупівлі, "Євромедіа Компані" за два роки отримало підряди від Міносвіти Табачника на 11,22 млн грн.