Нардепи обмежили кількість реклами на телебаченні
За відповідне рішення проголосували лише 229 нардепів, інформує "ТВі".
Цей закон дає змогу Україні долучитися до Європейської конвенції про транскордонне телебачення та виконати вимоги Директиви про аудіовізуальні медіа-послуги.
Пускати рекламу під час показала серіалів чи документальних фільмів тепер можна буде не частіше ніж раз на 20 хвилин. Також 20-хвилинний інтервал ввели для інших телепередач та концертних програм (раніше було 30 хвилин), за винятком дитячих і новинних. Для них він встановлений 30-хвилинний проміжок між рекламою.
ЧИТАЙТЕ: Латвійська влада оштрафувала телеканал за необ'єктивне висвітлення подій на Майдані
До того ж документ дає визначення поняттю "телепродаж", вводить правову регламентацію телепродажу, тривалості реклами та телепродажу, продажу лікарських засобів через ТБ, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації, а також медичної техніки тощо.
У колишній редакції закону про рекламу йшлося про те, що кіно-і телефільми не можна переривати рекламою, якщо вони йдуть менше 42 хвилин, один раз - якщо йдуть 42-70 хвилин і два рази - якщо йдуть 70-90 хвилин. Для більш тривалих фільмів був встановлений стандартний 30-хвилинний проміжок часу.