Обсяг ринку медійної інтернет-реклами подвоївся
Про це повідомили у середу, 12 вересня, у прес-службі ІнАУ.
Методика вимірювання базується на аналізі даних анкетування найбільших сайтів, рекламних агентств і сейлз-хаусів. Комітет ІнАУ з питань інтернет-реклами вніс в методику низку удосконалень. Зокрема, точніше враховується агентська комісія і обіг не охоплених анкетуванням майданчиків.
В анкетуванні брали участь компанії AdPro, ITCG, Escape Digital Marketing Group, AdWork, Mediacom (Атлантик М), COXO, Qmedia, AdMixer, Allegro&RIA Group, C8.Network, DMDim, FISH, Go2Net, Gorod.dp.ua, Internet-Media, LB.ua, Mapia.ua, RBC, T-Sell, Takitak, Ukr.net, Yandex, "Автоцентр", "Обозреватель".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Товари в інтернет-магазинах подорожчають
Наступний вимір ринку вітчизняної інтернет-реклами ІнАУ планує здійснити згідно з підсумками 2012 року.
Нагадаємо, в 2011 році обсяг ринку медійної інтернет-реклами в Україні становив 248 млн грн.
Слід зазначити, що Інтернет асоціація України була створена в 2000 році з метою консолідації зусиль всіх зацікавлених сторін у розвитку різних сегментів інтернету в Україні.
Асоціація станом на 12 вересня 2012 року об'єднує 129 підприємств.