Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Телереклама подорожчала на 30%

Телереклама подорожчала на 30%
Фото: volfoto.inf.ua
Альянс телегруп StarLightMedia Віктора Пінчука, "Інтер" Дмитра Фірташа та Сергія Льовочкіна, а також "Медіа Груп Україна" Рината Ахметова підвищити ціни на телевізійну рекламу у середньому на 25-30%.

Канали телевізійних груп StarLightMedia (SLM; СТБ, ICTV, "Новий канал" та інші), "Інтер" ("Інтер", НТН, "Мега" та інші) і "Медіа Групи Україна" ("Україна", "Футбол") , які цьогоріч продають рекламу в єдиному альянсі, після низьких показників продажів, які були зафіксовані в січні, змогли заповнити рекламні блоки в лютому, пише "КомерсантЪ-Украина".

"У цьому році у нас трохи відкладений старт продажів. Але до кінця року заповнюваність рекламних блоків на наших каналах буде розумно високою", - стверджує керівник продажів телереклами групи SLM Андрій Партика.

У минулому році рекламодавці були готові бойкотувати розміщення реклами на каналах альянсу Вони не погоджувалися із заявленим підвищенням цін - на 40-70%.

ДИВІТЬСЯ ВІДЕО: У США 30 секунд реклами під час футбольного матчу коштували $4 млн

У січні частина найбільших клієнтів, таких як Procter & Gamble, "Київстар", Schwarzkopf & Henkel, дійсно не розміщували себе на каналах альянсу та намагалися отримати кращі умови, каже голова департаменту стратегічного дослідження та планування агентства ZenithOptimedia Ігор Даценко.

"Альянс залишив рекламодавцям лише одну можливість зниження цін - збільшити рекламний бюджет", - зауважує директор агентства Денис Сторожук.

Рекламодавці тим не менш домоглися певних поступок від каналів. У SLM стверджують, що кінцеві ціни на розміщення реклами на їх телеканалах зросли в середньому на 25%.

Наповнення телеефіру рекламою поки що ніяк не відобразилося на інших видах медіа. "Частина рекламодавців, коли дізналися про підвищення цін на ТБ, передали весь бюджет на цей вид медіа, але частина, навпаки, відмовилася від розміщення на телеканалах і віддала бюджет в зовнішню рекламу або інтернет. Яких рекламодавців виявиться більше, стане ясно до кінця березня", - каже CEO Aegis Media GMG Олександр Гороховський.

росія програє. Час для гібридної ескалації путіна – RUSI
росія програє. Час для гібридної ескалації путіна – RUSI
Різдвяне приниження путіна. Україна повернула повний контроль над Куп'янськом, а Зеленський озвучив бажання мільйонів, що путін сконає – Daily Mail
Різдвяне приниження путіна. Україна повернула повний контроль над Куп'янськом, а Зеленський озвучив бажання мільйонів, що путін сконає – Daily Mail
Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за "таємничу загадку" – Ендрю Міхта
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Проєкт
Проєкт "День із командою Королів" Betking Foundation серед фіналістів конкурсу "Партнерство заради сталого розвитку – 2025"