Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Телереклама подорожчала на 30%

Телереклама подорожчала на 30%
Фото: volfoto.inf.ua
Альянс телегруп StarLightMedia Віктора Пінчука, "Інтер" Дмитра Фірташа та Сергія Льовочкіна, а також "Медіа Груп Україна" Рината Ахметова підвищити ціни на телевізійну рекламу у середньому на 25-30%.

Канали телевізійних груп StarLightMedia (SLM; СТБ, ICTV, "Новий канал" та інші), "Інтер" ("Інтер", НТН, "Мега" та інші) і "Медіа Групи Україна" ("Україна", "Футбол") , які цьогоріч продають рекламу в єдиному альянсі, після низьких показників продажів, які були зафіксовані в січні, змогли заповнити рекламні блоки в лютому, пише "КомерсантЪ-Украина".

"У цьому році у нас трохи відкладений старт продажів. Але до кінця року заповнюваність рекламних блоків на наших каналах буде розумно високою", - стверджує керівник продажів телереклами групи SLM Андрій Партика.

У минулому році рекламодавці були готові бойкотувати розміщення реклами на каналах альянсу Вони не погоджувалися із заявленим підвищенням цін - на 40-70%.

Підпишіться на наш новий телеграм-канал iPress | Міжнародна преса українською де ми трохи виходимо за рамки і показуємо більше, ніж на сайті. Ставайте частиною розумної спільноти!

ДИВІТЬСЯ ВІДЕО: У США 30 секунд реклами під час футбольного матчу коштували $4 млн

У січні частина найбільших клієнтів, таких як Procter & Gamble, "Київстар", Schwarzkopf & Henkel, дійсно не розміщували себе на каналах альянсу та намагалися отримати кращі умови, каже голова департаменту стратегічного дослідження та планування агентства ZenithOptimedia Ігор Даценко.

"Альянс залишив рекламодавцям лише одну можливість зниження цін - збільшити рекламний бюджет", - зауважує директор агентства Денис Сторожук.

Рекламодавці тим не менш домоглися певних поступок від каналів. У SLM стверджують, що кінцеві ціни на розміщення реклами на їх телеканалах зросли в середньому на 25%.

Наповнення телеефіру рекламою поки що ніяк не відобразилося на інших видах медіа. "Частина рекламодавців, коли дізналися про підвищення цін на ТБ, передали весь бюджет на цей вид медіа, але частина, навпаки, відмовилася від розміщення на телеканалах і віддала бюджет в зовнішню рекламу або інтернет. Яких рекламодавців виявиться більше, стане ясно до кінця березня", - каже CEO Aegis Media GMG Олександр Гороховський.

Бойові дії тривають, змінюються їхні форми. росіяни відчувають дедалі серйозніші проблеми з мобілізацією – Том Купер і Дональд Гілл
Бойові дії тривають, змінюються їхні форми. росіяни відчувають дедалі серйозніші проблеми з мобілізацією – Том Купер і Дональд Гілл
Шлях вперед: чому безпілотники зі штучним інтелектом не захопили поле бою. Принаймні поки що – Бенджамін Кук та Том Купер
Шлях вперед: чому безпілотники зі штучним інтелектом не захопили поле бою. Принаймні поки що – Бенджамін Кук та Том Купер
путін не веде переговори про мир. Він сміється з Америки – Ендрю Чахоян
путін не веде переговори про мир. Він сміється з Америки – Ендрю Чахоян
Трамп розраховує на швидке мирне врегулювання в Україні в інтересах путіна. Чи встоїмо? – The Telegraph
Трамп розраховує на швидке мирне врегулювання в Україні в інтересах путіна. Чи встоїмо? – The Telegraph
Зловісний тиждень для розвідувальних агентств США та для американців. Маркер на звільнення – підтримка України? – Девід Ігнатіус
Зловісний тиждень для розвідувальних агентств США та для американців. Маркер на звільнення – підтримка України? – Девід Ігнатіус
Казино-парадокс: якщо всі виграють, то хто програє?
Казино-парадокс: якщо всі виграють, то хто програє?
Позиції Трампа і росії зближуються. Це робить війну ще жахливішою – Філліпс О'Брайен
Позиції Трампа і росії зближуються. Це робить війну ще жахливішою – Філліпс О'Брайен
Світ, яким ми його знали, зник. Ніхто не виграє від торговельної війни – прем'єр Британії Кір Стармер
Світ, яким ми його знали, зник. Ніхто не виграє від торговельної війни – прем'єр Британії Кір Стармер