Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Телереклама подорожчала на 30%

Телереклама подорожчала на 30%
Фото: volfoto.inf.ua
Альянс телегруп StarLightMedia Віктора Пінчука, "Інтер" Дмитра Фірташа та Сергія Льовочкіна, а також "Медіа Груп Україна" Рината Ахметова підвищити ціни на телевізійну рекламу у середньому на 25-30%.

Канали телевізійних груп StarLightMedia (SLM; СТБ, ICTV, "Новий канал" та інші), "Інтер" ("Інтер", НТН, "Мега" та інші) і "Медіа Групи Україна" ("Україна", "Футбол") , які цьогоріч продають рекламу в єдиному альянсі, після низьких показників продажів, які були зафіксовані в січні, змогли заповнити рекламні блоки в лютому, пише "КомерсантЪ-Украина".

"У цьому році у нас трохи відкладений старт продажів. Але до кінця року заповнюваність рекламних блоків на наших каналах буде розумно високою", - стверджує керівник продажів телереклами групи SLM Андрій Партика.

У минулому році рекламодавці були готові бойкотувати розміщення реклами на каналах альянсу Вони не погоджувалися із заявленим підвищенням цін - на 40-70%.

ДИВІТЬСЯ ВІДЕО: У США 30 секунд реклами під час футбольного матчу коштували $4 млн

У січні частина найбільших клієнтів, таких як Procter & Gamble, "Київстар", Schwarzkopf & Henkel, дійсно не розміщували себе на каналах альянсу та намагалися отримати кращі умови, каже голова департаменту стратегічного дослідження та планування агентства ZenithOptimedia Ігор Даценко.

"Альянс залишив рекламодавцям лише одну можливість зниження цін - збільшити рекламний бюджет", - зауважує директор агентства Денис Сторожук.

Рекламодавці тим не менш домоглися певних поступок від каналів. У SLM стверджують, що кінцеві ціни на розміщення реклами на їх телеканалах зросли в середньому на 25%.

Наповнення телеефіру рекламою поки що ніяк не відобразилося на інших видах медіа. "Частина рекламодавців, коли дізналися про підвищення цін на ТБ, передали весь бюджет на цей вид медіа, але частина, навпаки, відмовилася від розміщення на телеканалах і віддала бюджет в зовнішню рекламу або інтернет. Яких рекламодавців виявиться більше, стане ясно до кінця березня", - каже CEO Aegis Media GMG Олександр Гороховський.

Переговори з москвою як частина стратегії з розколу НАТО. Бойова міць росії має бути знищена – Ендрю Таннер
Переговори з москвою як частина стратегії з розколу НАТО. Бойова міць росії має бути знищена – Ендрю Таннер
Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла
Україна може вступити до НАТО. Якщо союзники відважаться – Люк Коффі
Україна може вступити до НАТО. Якщо союзники відважаться – Люк Коффі
США в альянсі з Європою – мультиплікатор сили. Чому відмова Америки від Європи була б стратегічною помилкою – Ендрю Міхта
США в альянсі з Європою – мультиплікатор сили. Чому відмова Америки від Європи була б стратегічною помилкою – Ендрю Міхта