Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Телереклама подорожчала на 30%

Телереклама подорожчала на 30%
Фото: volfoto.inf.ua
Альянс телегруп StarLightMedia Віктора Пінчука, "Інтер" Дмитра Фірташа та Сергія Льовочкіна, а також "Медіа Груп Україна" Рината Ахметова підвищити ціни на телевізійну рекламу у середньому на 25-30%.

Канали телевізійних груп StarLightMedia (SLM; СТБ, ICTV, "Новий канал" та інші), "Інтер" ("Інтер", НТН, "Мега" та інші) і "Медіа Групи Україна" ("Україна", "Футбол") , які цьогоріч продають рекламу в єдиному альянсі, після низьких показників продажів, які були зафіксовані в січні, змогли заповнити рекламні блоки в лютому, пише "КомерсантЪ-Украина".

"У цьому році у нас трохи відкладений старт продажів. Але до кінця року заповнюваність рекламних блоків на наших каналах буде розумно високою", - стверджує керівник продажів телереклами групи SLM Андрій Партика.

У минулому році рекламодавці були готові бойкотувати розміщення реклами на каналах альянсу Вони не погоджувалися із заявленим підвищенням цін - на 40-70%.

ДИВІТЬСЯ ВІДЕО: У США 30 секунд реклами під час футбольного матчу коштували $4 млн

У січні частина найбільших клієнтів, таких як Procter & Gamble, "Київстар", Schwarzkopf & Henkel, дійсно не розміщували себе на каналах альянсу та намагалися отримати кращі умови, каже голова департаменту стратегічного дослідження та планування агентства ZenithOptimedia Ігор Даценко.

"Альянс залишив рекламодавцям лише одну можливість зниження цін - збільшити рекламний бюджет", - зауважує директор агентства Денис Сторожук.

Рекламодавці тим не менш домоглися певних поступок від каналів. У SLM стверджують, що кінцеві ціни на розміщення реклами на їх телеканалах зросли в середньому на 25%.

Наповнення телеефіру рекламою поки що ніяк не відобразилося на інших видах медіа. "Частина рекламодавців, коли дізналися про підвищення цін на ТБ, передали весь бюджет на цей вид медіа, але частина, навпаки, відмовилася від розміщення на телеканалах і віддала бюджет в зовнішню рекламу або інтернет. Яких рекламодавців виявиться більше, стане ясно до кінця березня", - каже CEO Aegis Media GMG Олександр Гороховський.

Майбутня політика Європарламенту. Факти про наступний склад Єврокомісії – Atlantic Council
Майбутня політика Європарламенту. Факти про наступний склад Єврокомісії – Atlantic Council
Виборці Трампа підпорядкували cебе та Америку путіну. А отже і Сі Цзіньпіню – Тімоті Снайдер
Виборці Трампа підпорядкували cебе та Америку путіну. А отже і Сі Цзіньпіню – Тімоті Снайдер
росіяни прорвались до Куп’янська і закріпилися поблизу. Вони продовжують наступати в районі Курахового – Том Купер
росіяни прорвались до Куп’янська і закріпилися поблизу. Вони продовжують наступати в районі Курахового – Том Купер
російська агентка на чолі американської розвідки. США перетворюються на бананову республіку?
російська агентка на чолі американської розвідки. США перетворюються на бананову республіку?
Ситуація погіршиться, перш ніж покращиться. Геополітика в часи другого пришестя Трампа – Ендрю Таннер
Ситуація погіршиться, перш ніж покращиться. Геополітика в часи другого пришестя Трампа – Ендрю Таннер
Німцям набридло чути, як росіяни обстрілюють мирне населення в Україні. Своєю чергою окупанти продовжують розвивати мікроуспіхи на Курахівському напрямку – Том Купер
Німцям набридло чути, як росіяни обстрілюють мирне населення в Україні. Своєю чергою окупанти продовжують розвивати мікроуспіхи на Курахівському напрямку – Том Купер
путін не воює за землю в Україні. Байден має кілька тижнів, щоб надати українцям ресурси, необхідні для боротьби – Енн Епплбом
путін не воює за землю в Україні. Байден має кілька тижнів, щоб надати українцям ресурси, необхідні для боротьби – Енн Епплбом
Мирний план для України? Стратегія Заходу щодо України більше не є провальною – Мік Раян
Мирний план для України? Стратегія Заходу щодо України більше не є провальною – Мік Раян