Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Телереклама подорожчала на 30%

Телереклама подорожчала на 30%
Фото: volfoto.inf.ua
Альянс телегруп StarLightMedia Віктора Пінчука, "Інтер" Дмитра Фірташа та Сергія Льовочкіна, а також "Медіа Груп Україна" Рината Ахметова підвищити ціни на телевізійну рекламу у середньому на 25-30%.

Канали телевізійних груп StarLightMedia (SLM; СТБ, ICTV, "Новий канал" та інші), "Інтер" ("Інтер", НТН, "Мега" та інші) і "Медіа Групи Україна" ("Україна", "Футбол") , які цьогоріч продають рекламу в єдиному альянсі, після низьких показників продажів, які були зафіксовані в січні, змогли заповнити рекламні блоки в лютому, пише "КомерсантЪ-Украина".

"У цьому році у нас трохи відкладений старт продажів. Але до кінця року заповнюваність рекламних блоків на наших каналах буде розумно високою", - стверджує керівник продажів телереклами групи SLM Андрій Партика.

У минулому році рекламодавці були готові бойкотувати розміщення реклами на каналах альянсу Вони не погоджувалися із заявленим підвищенням цін - на 40-70%.

ДИВІТЬСЯ ВІДЕО: У США 30 секунд реклами під час футбольного матчу коштували $4 млн

У січні частина найбільших клієнтів, таких як Procter & Gamble, "Київстар", Schwarzkopf & Henkel, дійсно не розміщували себе на каналах альянсу та намагалися отримати кращі умови, каже голова департаменту стратегічного дослідження та планування агентства ZenithOptimedia Ігор Даценко.

"Альянс залишив рекламодавцям лише одну можливість зниження цін - збільшити рекламний бюджет", - зауважує директор агентства Денис Сторожук.

Рекламодавці тим не менш домоглися певних поступок від каналів. У SLM стверджують, що кінцеві ціни на розміщення реклами на їх телеканалах зросли в середньому на 25%.

Наповнення телеефіру рекламою поки що ніяк не відобразилося на інших видах медіа. "Частина рекламодавців, коли дізналися про підвищення цін на ТБ, передали весь бюджет на цей вид медіа, але частина, навпаки, відмовилася від розміщення на телеканалах і віддала бюджет в зовнішню рекламу або інтернет. Яких рекламодавців виявиться більше, стане ясно до кінця березня", - каже CEO Aegis Media GMG Олександр Гороховський.

Спочатку лунає сигнал тривоги, потім потужний вибух... А потім вогняна куля знищує Вестмінстер – Daily Mail
Спочатку лунає сигнал тривоги, потім потужний вибух... А потім вогняна куля знищує Вестмінстер – Daily Mail
Трамп і
Трамп і "відмова" від України. Не будьте надто мрійливими щодо його слів – Філліпс О'Брайен
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та "мікроменеджмент" Головнокомандувача – Том Купер
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником