Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Порошенко доручив Саакашвілі взяти під особистий контроль трасу Одеса-Рені

Порошенко доручив Саакашвілі взяти під особистий контроль трасу Одеса-Рені
Петро Порошенко та Міхеїл Саакашвілі
Президент Петро Порошенко доручив голові Одеської обласної державної адміністрації Михайлу Саакашвілі взяти під особистий контроль будівництво дороги Одеса - Рені.

"Ми дуже сподіваємося, що цей шлях стане коридором, що з'єднує Одесу з Румунією - Констанцою, Варною, з Болгарією і це буде проект, в якому будуть задіяні, в тому числі, і кошти ЄС. Принаймні керівництво Румунії і Болгарії запевнили мене в своїй зацікавленості та участі у цьому проекті", - зауважив Петро Порошенко і висловив упевненість в тому, що буде знайдено кілька джерел фінансування дороги, передає сайт президента.

Президент повідомив, що дав відповідні доручення щодо виділення коштів з Державного бюджету за рахунок Фонду регіонального розвитку і Одеської обласної ради для того, щоб співфінансування будівництва дороги було забезпечено і з місцевого, і з обласного бюджетів.

Голова держави висловив упевненість, що будуть виконані вимоги Закону про перерахування коштів від перевиконання планів митного збору.

Петро Порошенко також наголосив на необхідності прискорення і завершення в найстисліші терміни будівництва нового митного терміналу. При цьому він зазначив успішний характер трансформацій, які пройшла Одеська митниця за останній рік.

Голова держави позитивно оцінив роботу Михайла Саакашвілі, якого рік тому було призначено головою Одеської області, і висловив упевненість, що "наша команда, надійним членом якої є Михайло Саакашвілі, здатна багато зробити".

Нагадаємо, Кабінет Міністрів виділив 134 мільйони гривень на будівництво дороги Одеса - Рені. В кінці квітня Одеська ОДА оцінила дорогу Одеса - Рені в $4,6 млрд.

Дорога Одеса-Рені була побудована в 1940-1950 роках і давно вичерпала свій ресурс. На 228 кілометрах дороги потрібно провести поточний середній ремонт, на 61 кілометрі - провести капітальний ремонт. Також потрібно побудувати майже 6 кілометрів об'їзної дороги навколо Рені.

 
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times