Продавці одягу вперше за чотири роки зафіксували падіння продажів
Директор компанії Baltika Group (мережі Monton, Mosaic) Максим Чечелев розповів "Капіталу", що в грудні продажі рітейлерів знизилися на 10-20%, порівняно з аналогічним періодом минулого року, інформує "Перший діловий" телеканал, інформує "Перший діловий" телеканал.
Падіння продажів, за словами генерального директора групи компаній "Ультра" (мережі Baldinini, Levi's, Pierre Cardin, Lagerfeld і Guess) Андрія Макарова, почалося ще у вересні. "На період з серпня до грудня припадає 55% від річних продажів", - зазначає він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 10 технологій, які змінять наш одяг
Одна з головних причин падіння продажів, на думку Макарова, - різке похолодання у вересні. Він пояснює, що більшість магазинів не встигли вчасно завезти теплий одяг.
"У жовтні так само несподівано потепліло. І теплий одяг, який закупили рітейлери, не був популярним", - зазначає Макаров.
Для активізації попиту мережі почали розпродажі раніше звичайного і збільшили розмір знижок, розповідає Чечелев.
Наприклад, в Monton, за його словами, розпродажі почалися з 16 грудня, тоді як минулого року - на тиждень пізніше. "Зараз магазини пропонують знижки до 60%, а в грудні 2012 року вони не перевищували 50", - каже він.