Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Водіїв контролюватиме ще одна служба

Водіїв контролюватиме ще одна служба
Інспектори воліють не демонструвати своєї присутності на дорозі. Фото: automotoclub.info
Кабінет Міністрів дозволив співробітникам Державної інспекції з безпеки на наземному транспорті зупиняти транспортні засоби під час руху.

Відповідно до постанови, посадова особа Укртрансінспекції у форменому одязі за допомогою сигнального диска (жезла) може зупиняти авто, що здійснює автомобільні перевезення пасажирів та вантажів під час проведення рейдових перевірок.

Підставою для зупинки може бути посадка-висадка пасажирів у невстановлених місцях, перевірка дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт, порушення в розміщенні візуальної інформації на автобусах, перевезення пасажирів на міжобласних маршрутах без надання їм місць для сидіння, експлуатація таксі з порушенням вимог законодавства, відсутність номерних знаків та наявності даних, що свідчать про причетність транспортного засобу, водія, пасажирів до скоєння дорожньо-транспортної пригоди. 

Посадова особа зобов'язана під час звернення до водія привітатися, назвати свою посаду і прізвище, пред’явити службове посвідчення, направлення на перевірку та повідомити про причину зупинення транспортного засобу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Укртрансінспекція посилює контроль на дорозі

Підставою для зупинення авто може бути також: "характер руху транспортного засобу, що викликає підозру в спроможності водія керувати ним (різка зміна напрямку руху та (або) швидкісного режиму)".

Водій зобов’язаний надати на час перевірки посадовій особі документи, на підставі яких здійснюється перевезення, виконувати вимоги посадової особи, передбачені порядком здійснення державного контролю на автомобільному транспорті та розпочинати рух лише з дозволу посадової особи.

Перевірка одного транспортного засобу проводиться протягом не більше однієї години.

У випадку, коли під час проведення перевірки виявлено порушення законодавства про автомобільний транспорт, складається акт та/або протокол про адміністративне правопорушення. 

При виявленні порушень правил перевезення великогабаритних та небезпечних вантажів посадові особи складають акти та повідомляють відповідний підрозділ МВС

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян