Starbucks розширює бізнес: окрім кави, мережа продаватиме соки та випічку
Нову продукцію із логотипом Starbucks у США можна буде придбати не лише у самій мережі кав’ярень, але й у супермаркетах Whole Foods.
Впродовж останніх двох років Starbucks інвестував $ 750 млн у нещодавно придбані компанії з виробництва напоїв Teavana та Evolution Fresh і у виробника випічки La Boulange.
У передмісті Лос-Анджелесу компанія відкриває новий завод із виробництва соків. Завод став останньою з інвестицій Starbucks, спрямованих на розширення бізнесу та урізноманітнення асортименту.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Американський кавовий монополіст Starbucks продаватиме чай
Випічка бренду La Boulange вже надійшла у продаж у деяких кав’ярнях Starbucks у США.
Як зазначає видання The New York Times, основна маса клієнтів відвідує Starbucks у ранкові години, щоб придбати каву. Засновник мережі Говард Шульц впродовж останніх декількох років намагається збільшити відвідуваність своїх кав’ярень впродовж усього дня, і саме цим пояснюється рішення розширити асортимент продукції.
Інвестування у нові сфери бізнесу у перші три квартали цього року вже збільшило прибутки Starbucks на 11,7% до $ 9,9 млрд.
Зараз компанія керує мережею з близько 5,5 тис кав’ярень у більше ніж 50 країнах світу.
За матеріалами The New York Times