Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

У Харків тепер запізнюватимуться три Hyundai

У Харків тепер запізнюватимуться три Hyundai
Фото: Корреспондент / facebook.com
"Українська залізнична швидкісна компанія" призначила на 22 лютого додаткові потяги Інтерсіті+ № 162/163 Київ-Харків у зв'язку з підвищеним попитом на цей напрям.

Згідно з повідомленням Державній адміністрації залізничного транспорту України, потяг №162 Київ-Харків 22 лютого відправиться з Києва о 12-й годині 15 хвилин, потяг № 163 Харків-Київ буде відправлено з Харкова о 20-й годині 19 хвилин.

"УЗШК продовжить вивчати пасажиропотік і, у разі потреби, призначати додаткові потяги категорії Інтерсіті+", - повідомили в "Укрзалізниці".

Директор Української залізничної швидкісної компанії Леонід Лобойко зауважив, що на напрямку Київ - Харків - Київ спостерігається найбільший пасажиропотік - до 90%, а в окремі дні на вечірні рейси розкуповують усі квитки.

Він пообіцяв, що компанія й надалі вивчатиме пасажиропотік та, у випадку потреби, призначатиме додаткові поїзди Інтерсіті+ у вихідні та святкові дні.

Зараз на напрямку Київ - Харків - Київ курсують два потяги Hyundai. Електропоїзди Інтерсіті+ постійно ламаються, запізнюються та створюють труднощі для клієнтів залізниці.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Укрзалізниця" оцінила години простою поїздів Hyundai у 100 гривень

Міжрегіональні електропоїзди категорії Інтерсіті+ виробництва Hyundai Rotem розпочали курсувати на залізницях України з 27 травня минулого року під брендом "Український експрес".

Поставки 10 нових двосистемних міжрегіональних електропоїздів у дев'ятивагонній комплектації від Hyundai Corporation здійснюються у рамках проекту впровадження в Україні прискореного залізничного руху за контрактом, підписаним з компанією Hyundai Corporation у грудні 2010 року.

Фінансування здійснюється за рахунок кредитних та власних коштів "Укрзалізниці", зокрема, 85% загальної вартості 10 електропоїздів ($261 млн) фінансуватиметься за рахунок кредитних коштів "Ексімбанку" Республіки Корея терміном на 10 років.

Електропоїзди Hyundai призначені для перевезень пасажирів з експлуатаційною швидкістю до 160 км/год.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян