Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

"Укрзалізниця" оцінила години простою поїздів Hyundai у 100 гривень

Print Screen
За затримки швидкісних поїздів виробництва корейської компанії Hyundai Rotem українські залізниці відшкодували пасажирам більше 800 тис грн компенсації – приблизно по 100 грн кожному.

Про це у четвер в Києві журналістам повідомив генеральний директор "Української залізничної швидкісної компанії" Леонід Лобойко.

"Всі пасажири, які звернулися до кас, отримали компенсації", - запевнив він.

Лобойко додав, що середній розмір компенсації становив близько 100 грн.

Негаразди корейських потягів на українській залізниці

З початку експлуатації Hyundai на залізничних дорогах України суперпотяги неодноразово припиняли рух через технічні несправності.

Після цього прем’єр-міністр України Микола Азаров заявив, що Україна більше не закуповуватиме потяги Hyundai, а купуватиме поїзди вітчизняного виробництва.

Попри це експлуатація потягів продовжилась, а найбільше поломок відбулось у грудні. Через це пасажири приїжджали у зазначений пункт на декілька годин пізніше, або, маючи квитки на Hyundai, їхали іншими потягами.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Hyundai про поломки в Україні: це - наша перша зима

Наприклад, 6 грудня у Полтавській області поламався та простояв на перегоні 3 години 5 хвилин електропотяг Hyundai №164 сполученням Київ – Харків.

8 грудня зламався швидкісний електропоїзд Hyundai №165 Дніпропетровськ-Київ, 12 грудня поламалися одразу два потяги Hyundai "Інтерсіті+", які їхали за маршрутом Донецьк-Київ та Київ-Донецьк, 14 грудня зламалися 4 електропотяги, а 15 грудня швидкісний потяг Hyundai Інтерсіті №149-150, який прямував за маршрутом Донецьк-Київ, поламався, і до однієї зі станцій його штовхав маневровий локомотив.

Через це деякі пасажири подали до суду на "Укрзалізницю", а у компанії Hyundai попросили вибачення.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян