RSS
CУСПІЛЬСТВО НОВИНИ

"Укрзалізниця" оцінила години простою поїздів Hyundai у 100 гривень

Компенсацію попросили 8 тисяч людей
За затримки швидкісних поїздів виробництва корейської компанії Hyundai Rotem українські залізниці відшкодували пасажирам більше 800 тис грн компенсації – приблизно по 100 грн кожному.
"Укрзалізниця" оцінила години простою поїздів Hyundai у 100 гривень Print Screen

Про це у четвер в Києві журналістам повідомив генеральний директор "Української залізничної швидкісної компанії" Леонід Лобойко.

"Всі пасажири, які звернулися до кас, отримали компенсації", - запевнив він.

Лобойко додав, що середній розмір компенсації становив близько 100 грн.

Негаразди корейських потягів на українській залізниці

З початку експлуатації Hyundai на залізничних дорогах України суперпотяги неодноразово припиняли рух через технічні несправності.

Після цього прем’єр-міністр України Микола Азаров заявив, що Україна більше не закуповуватиме потяги Hyundai, а купуватиме поїзди вітчизняного виробництва.

Попри це експлуатація потягів продовжилась, а найбільше поломок відбулось у грудні. Через це пасажири приїжджали у зазначений пункт на декілька годин пізніше, або, маючи квитки на Hyundai, їхали іншими потягами.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Hyundai про поломки в Україні: це - наша перша зима

Наприклад, 6 грудня у Полтавській області поламався та простояв на перегоні 3 години 5 хвилин електропотяг Hyundai №164 сполученням Київ – Харків.

8 грудня зламався швидкісний електропоїзд Hyundai №165 Дніпропетровськ-Київ, 12 грудня поламалися одразу два потяги Hyundai "Інтерсіті+", які їхали за маршрутом Донецьк-Київ та Київ-Донецьк, 14 грудня зламалися 4 електропотяги, а 15 грудня швидкісний потяг Hyundai Інтерсіті №149-150, який прямував за маршрутом Донецьк-Київ, поламався, і до однієї зі станцій його штовхав маневровий локомотив.

Через це деякі пасажири подали до суду на "Укрзалізницю", а у компанії Hyundai попросили вибачення.

Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

КОМЕНТАРІ (1) +

Додати коментар

  • Игорь Рябинин31 січня 2013 18:18
    Дочка ехала из Донецка в Киев. Поезд не опоздал, но температура в вагоне была +5. Приехала и сразу пошла на больничный - простуда. А кто таким пассажирам будет компенсировать? Відповісти
31 01 2013 18:00
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ
СТАТТІ