Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Укрзалізниця просить з бюджету 8 млрд грн на нові вагони

Укрзалізниця просить з бюджету 8 млрд грн на нові вагони
Фото: iPress.ua
Укрзалізниця подала на розгляд Кабінету Міністрів України проект плану капітальних інвестицій на наступний рік, в якому пропонує на придбання рухомого складу для пасажирських перевезень у 2013 році спрямувати з державного та місцевих бюджетів 8,66 млрд грн.

Про це повідомляє прес-служба Укрзалізниці.

Зокрема, пропонують за бюджетні кошти закупити 200 купейних вагонів, 41 вагон для перевезення інвалідів, 7 спеціальних службово-технічних вагонів та 2 міжрегіональних поїзди, 22 рейкові автобуси та 53 електропоїзди.

Представники Укрзалізниці стверджують, що самостійно без державного фінансування виконати запропоновані на 2013 рік обсяги закупівель рухомого складу для перевезення пасажирів Укрзалізниця не зможуть.

Залізничники пояснюють це тим, що з року в рік пасажирські перевезення залишаються збитковими. Навіть спрогнозували розмір збитків від пасажирських перевезень, що очікують на кінець 2012 рік, - 7,2 млрд грн.

"До того ж, щороку Укрзалізниця спостерігає низький рівень компенсацій за пільгові перевезення пасажирів і перевізник одноосібно з року в рік несе навантаження соціальних видів перевезень", - зауважили залізничники.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Колесніков обіцяє впровадити надшвидкісне сполучення між Києвом та Одесою

Нагадаємо, днями Прем'єр-міністр України Микола Азаров під час перебування зазначив, що для модернізації Укрзалізниці необхідно побудувати 400-500 поїздів.

Також про потребу оновити залізничний пасажирський рухомий склад нагадував віце-прем’єр-міністр України, міністр інфраструктури Борис Колесніков у Берліні.

"Уже зараз Україні необхідно 100-120 поїздів дальнього сполучення та 300-350 електричок. Останні ми отримали ще до Олімпіади у Москві, тож вони вже застарілі й необхідно купувати нові", – зазначив Колесніков.

Також віце-прем'єр-міністр запевнив, що українці можуть розраховувати на надшвидкісне залізничне сполучення у 300 км на годину на напрямку Київ-Одеса.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян