Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Укрзалізниця запускає Hyundai і Skoda у Сімферополь

Укрзалізниця запускає Hyundai і Skoda у Сімферополь
Фото: parovoz.com
З 26 травня потяги "Інтерсіті +" курсуватимуть з Донецька, Харкова, Дніпропетровська та Запоріжжя у Сімферополь.

До категорії "Інтерсіті +" належать поїзди виробництва південнокорейської фірми Huyndai Rotem та чеської Skoda, пише журнал Forbes.

Таке рішення "Укразалізниці" завдало удару по планах Крюківського вагонобудівного заводу налагодити серійний випуск швидкісних поїздів. Єдиним незайнятим напрямком для швидкісних маршрутів залишається одеський, але це далека перспектива.

Про плани "Укразалізниці" запустити потяги КВБЗ на маршрутах Харків - Сімферополь і Донецьк - Сімферополь на початку лютого заявляв Микола Сергієнко, перший заступник гендиректора відомства.

"Тоді ми планували, що гроші на закупівлю крюківських електропоїздів будуть виділені з державного бюджету, - зазначав чиновник. - Але в цьому році кошти на них так і не були не передбачені".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Харків тепер запізнюватимуться три Hyundai

"Рішення про закупівлю за гроші держбюджету щодо наших поїздів немає", - наголосив голова правління КВБЗ Євген Хворост.

Єдиний перспективний напрямок для швидкісного руху, який ще не зайнятий - одеський.

Рік тому начальник управління пасажирських перевезень "Укрзалізниці" Олександр Іванько повідомляв про плани про запуск швидкісних поїздів Київ-Одеса до кінця 2012 року. Цього не сталося.

У квітні минулого року міжвідомча комісія дозволила експлуатацію двох швидкісних поїздів Крюківського виробництва, а також дала добро на виробництво дослідної партії з 10 складів. Рік тому КВБЗ домовився з Донецькою залізницею про поставку двох поїздів, але за них "Укрзалізниця" ще не заплатила.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян