Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

"Укрзалізниця" збирається купити шість рейкових автобусів і 15 локомотивів у 2017 році

Фото: kurierkolejowy.eu
Голова правління "Укрзалізниці" Войцех Бальчун повідомив, що компанія збирається купити шість рейкових автобусів і 15 локомотивів у 2017 році.

"Наш інвестиційний план на наступний рік - більш ніж 26 млрд гривень. Це велике зростання порівняно з 2016 роком. У рамках цього плану ми побудуємо 3 тис. вагонів на наших базах, купимо 3,6 тис. вагонів за рахунок кредитної лінії ЄБРР, відремонтуємо 34 тис. вагонів. По вантажних вагонах - наш робочий парк повинен становити близько 72 тис. вагонів, і це повинно забезпечити потребу в перевезеннях, навіть у пікові періоди", - розповів він, виступаючи зі звітом перед членами Кабміну.

"Наступного року ми проведемо глибоку модернізацію 200 пасажирських вагонів, плануємо купити шість рейкових автобусів. Також ми запланували ремонт 360 локомотивів, і в рамках кредитної лінії від KfW ми, напевно, все-таки відмовимося від ремонтів і придбаємо 15 локомотивів", - цитує Бальчуна "Інтерфакс-Україна".

"Ми також проводимо ремонти поромів. У нас є два залізничні пороми, які стояли півтора року без роботи, ми платили кошти за їхнє утримання - 1,5 млн грн. Сподіваюся, перший пором запрацює вже в січні", - розповів Бальчун.

ПАТ "Укрзалізниця" об'єднує шість регіональних залізниць і близько 140 інших структурних підприємств. В управлінні "Укрзалізниці" перебуває 21,6 тис. км залізничних колій, близько 4 тис. локомотивів і 123 тис. вагонів. На частку УЗ припадає близько 60% обсягу вантажних і 38% пасажирських перевезень в Україні. Товарні перевезення металу і руди склали 58% від обсягу вантажоперевезень у 2014 році, будівельні матеріали - 15%, зерно - 8%. "Укрзалізниця" є одним з найбільших роботодавців в Україні, на підприємстві працюють понад 300 тис. осіб.

Раніше міністр інфраструктури Володимир Омелян (задекларував 801,870 тисяч грн доходів у 2015 році) заявив, що керівникові акціонерної компанії "Укрзалізниця" Войцеху Балчуну необхідно прискорити проведення реформ у компанії і зосередитися на роботі, а не на піарі./
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян