В Україні почав діяти онлайн-сервіс для сплати податків
Про це повідомляє прес-служба відомства.
Першими ознайомитися з можливостями сервісу зможуть великі платники податків. Передбачається, що надалі він буде доступний для всіх категорій платників.
"Електронний кабінет - це персональне автоматизоване робоче місце платника, працювати в якому він може з будь-якого комп'ютера, підключеного до мережі інтернет, після авторизації", - пояснюють у міністерстві.
Експерти Міндоходів вважають новий сервіс кроком до онлайнових відносин платника з працівниками органів доходів і зборів. Платник відразу бачитиме, як показники його звітності вплинули на стан розрахунків з бюджетом. Податкова звітність подаватиметься пакетом: декларація з усіма додатками. На кожен прийнятий пакет документів видаватимуть одну квитанцію про прийняття декларації.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Клименко пообіцяв, що підприємці не знатимуть податківців в обличчя
У Міндоходів планують надалі розширювати можливості електронного кабінету.
"Платники зможуть переглядати документи, видані органами Міндоходів, формувати і заповнювати платіжні документи про сплату податків, розраховувати пеню, подавати заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримувати консультаційні послуги та ін", - наголосили в повідомленні.
Вхід у "Електронний кабінет" здійснюється за адресою knp.minrd.gov.ua або на порталі Міндоходів шляхом авторизації за допомогою електронного цифрового підпису. При установці програмного забезпечення необхідно користуватися браузером Internet Explorer.
Цифровий підпис підприємства, установи, організації та фізичні особи можуть отримати безкоштовно у пунктах реєстрації акредитованого Центру сертифікації електронних ключів Міндоходів. На сьогодні в Україні діє 104 таких пункти.