Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Вини диспетчерів і метеорологів в авіакатастрофі під Донецьком немає, - слідство

Вини диспетчерів і метеорологів в авіакатастрофі під Донецьком немає, - слідство
Фото: AFP
Перед аварією літака Ан-24 під Донецьком 13 лютого диспетчери і метеорологи правильно ідентифікували ситуацію і повідомляли необхідну інформацію пілотам.

Про це в ефірі "5 каналу" повідомив віце-прем'єр Олександр Вілкул.

За його словами, роботи з розшифровкі "чорних скриньок" триватимуть до кінця тижня.

"Попередні результати наступні: диспетчери правильно ідентифікували ситуацію і повідомляли необхідну інформацію пілотам. Наступне: метеорологи правильно повідомляли прогноз погоди екіпажу", - сказав він.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Одна із версій авіакатастрофи у Донецьку - теракт

"Найбільша проблема виникла тоді, коли літак вже знаходився близько до землі, 20-30 метрів, і на даний момент вже не по секундам, а по часткам секунди, вивчаються дії екіпажу", - додав віце-прем’єр.

Він зазначив, що Ан-24 дійсно не може використовуватися для польотів при нульовому баченні, проте "такої видимості і не було, була видимість близько кілометра".

8 "зайвих осіб" на борту - це ще не перевантаження

Окрім того, за словами Вілкула, перевантаження літака не було.

"У літаку було 52 людини. Це 8 членів екіпажу і інші були пасажири. Звичайний стандартний екіпаж для Ан-24 це 6 членів екіпажу... Але 8 осіб це теж не є порушенням. 52 людини це абсолютно нормально для такого типу суден. Такий тип суден приймає на борт до 60 осіб", - заявив урядовець.

За його словами, "52 людини було на літаку і 52 людини підтверджуються тими документами, які надала авіакомпанія".

Додамо, що, за словами донецького міського голови Олександра Лук'янченка, всі пасажири, які постраждали при катастрофі, виписані зі лікарень. У медзакладах залишаються три члени екіпажу.

18 лютого Кабмін ухвалив рішення про виплату компенсації по 25 тис грн всім постраждалим і по 100 тис грн родинам загиблих.

Нагадаємо, ввечері 13 лютого літак Aн-24 "Одеса - Донецьк" (чартер) при аварійній посадці під Донецьком розламався, в результаті чого загинуло 5 людей.

Нова Стратегія національної безпеки. Найдовша передсмертна записка в американській історії – Енн Епплбом
Нова Стратегія національної безпеки. Найдовша передсмертна записка в американській історії – Енн Епплбом
Трамп і Україна. Чому це
Трамп і Україна. Чому це "гірше за Ялту" – Філліпс О'Брайен
Білорусь і радісна сліпота. Хороші новини про політичних в'язнів приховують тривожні геополітичні зміни – Едвард Лукас
Білорусь і радісна сліпота. Хороші новини про політичних в'язнів приховують тривожні геополітичні зміни – Едвард Лукас
Паперовий тигр. Заморожені активи та ілюзія судових процесів росії  проти Європи – ERIC
Паперовий тигр. Заморожені активи та ілюзія судових процесів росії проти Європи – ERIC
Гра на виснаження. Де тримається і ламається фронт – Том Купер
Гра на виснаження. Де тримається і ламається фронт – Том Купер
Куп'янська операція: роль генерала Михайла Драпатого. Хто насправді керував нею – Том Купер та Дональд Гілл
Куп'янська операція: роль генерала Михайла Драпатого. Хто насправді керував нею – Том Купер та Дональд Гілл
Британія вже на передовій у протистоянні з росією. Тим часом техномагнати отримують надто багато влади, попереджає очільниця MI6 – The Times
Британія вже на передовій у протистоянні з росією. Тим часом техномагнати отримують надто багато влади, попереджає очільниця MI6 – The Times
Джаред Кушнер у центрі корупції Трампа. Від ЗМІ до зовнішньої політики зять Трампа консолідує владу і заробляє мільйони
Джаред Кушнер у центрі корупції Трампа. Від ЗМІ до зовнішньої політики зять Трампа консолідує владу і заробляє мільйони