Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Вини диспетчерів і метеорологів в авіакатастрофі під Донецьком немає, - слідство

Вини диспетчерів і метеорологів в авіакатастрофі під Донецьком немає, - слідство
Фото: AFP
Перед аварією літака Ан-24 під Донецьком 13 лютого диспетчери і метеорологи правильно ідентифікували ситуацію і повідомляли необхідну інформацію пілотам.

Про це в ефірі "5 каналу" повідомив віце-прем'єр Олександр Вілкул.

За його словами, роботи з розшифровкі "чорних скриньок" триватимуть до кінця тижня.

"Попередні результати наступні: диспетчери правильно ідентифікували ситуацію і повідомляли необхідну інформацію пілотам. Наступне: метеорологи правильно повідомляли прогноз погоди екіпажу", - сказав він.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Одна із версій авіакатастрофи у Донецьку - теракт

"Найбільша проблема виникла тоді, коли літак вже знаходився близько до землі, 20-30 метрів, і на даний момент вже не по секундам, а по часткам секунди, вивчаються дії екіпажу", - додав віце-прем’єр.

Він зазначив, що Ан-24 дійсно не може використовуватися для польотів при нульовому баченні, проте "такої видимості і не було, була видимість близько кілометра".

8 "зайвих осіб" на борту - це ще не перевантаження

Окрім того, за словами Вілкула, перевантаження літака не було.

"У літаку було 52 людини. Це 8 членів екіпажу і інші були пасажири. Звичайний стандартний екіпаж для Ан-24 це 6 членів екіпажу... Але 8 осіб це теж не є порушенням. 52 людини це абсолютно нормально для такого типу суден. Такий тип суден приймає на борт до 60 осіб", - заявив урядовець.

За його словами, "52 людини було на літаку і 52 людини підтверджуються тими документами, які надала авіакомпанія".

Додамо, що, за словами донецького міського голови Олександра Лук'янченка, всі пасажири, які постраждали при катастрофі, виписані зі лікарень. У медзакладах залишаються три члени екіпажу.

18 лютого Кабмін ухвалив рішення про виплату компенсації по 25 тис грн всім постраждалим і по 100 тис грн родинам загиблих.

Нагадаємо, ввечері 13 лютого літак Aн-24 "Одеса - Донецьк" (чартер) при аварійній посадці під Донецьком розламався, в результаті чого загинуло 5 людей.

Байдену потрібно змусити путіна нервувати. Він має всі повноваження і жодного виправдання – Марк Тот та Джонатан Світ
Байдену потрібно змусити путіна нервувати. Він має всі повноваження і жодного виправдання – Марк Тот та Джонатан Світ
Здавалося, що допомога Україні померла. Чому Джонсон все ж-таки виніс на голосування законопроєкт? – Washington Post
Здавалося, що допомога Україні померла. Чому Джонсон все ж-таки виніс на голосування законопроєкт? – Washington Post
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
путін гудбай.  Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
путін гудбай. Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight