Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Вини диспетчерів і метеорологів в авіакатастрофі під Донецьком немає, - слідство

Вини диспетчерів і метеорологів в авіакатастрофі під Донецьком немає, - слідство
Фото: AFP
Перед аварією літака Ан-24 під Донецьком 13 лютого диспетчери і метеорологи правильно ідентифікували ситуацію і повідомляли необхідну інформацію пілотам.

Про це в ефірі "5 каналу" повідомив віце-прем'єр Олександр Вілкул.

За його словами, роботи з розшифровкі "чорних скриньок" триватимуть до кінця тижня.

"Попередні результати наступні: диспетчери правильно ідентифікували ситуацію і повідомляли необхідну інформацію пілотам. Наступне: метеорологи правильно повідомляли прогноз погоди екіпажу", - сказав він.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Одна із версій авіакатастрофи у Донецьку - теракт

"Найбільша проблема виникла тоді, коли літак вже знаходився близько до землі, 20-30 метрів, і на даний момент вже не по секундам, а по часткам секунди, вивчаються дії екіпажу", - додав віце-прем’єр.

Він зазначив, що Ан-24 дійсно не може використовуватися для польотів при нульовому баченні, проте "такої видимості і не було, була видимість близько кілометра".

8 "зайвих осіб" на борту - це ще не перевантаження

Окрім того, за словами Вілкула, перевантаження літака не було.

"У літаку було 52 людини. Це 8 членів екіпажу і інші були пасажири. Звичайний стандартний екіпаж для Ан-24 це 6 членів екіпажу... Але 8 осіб це теж не є порушенням. 52 людини це абсолютно нормально для такого типу суден. Такий тип суден приймає на борт до 60 осіб", - заявив урядовець.

За його словами, "52 людини було на літаку і 52 людини підтверджуються тими документами, які надала авіакомпанія".

Додамо, що, за словами донецького міського голови Олександра Лук'янченка, всі пасажири, які постраждали при катастрофі, виписані зі лікарень. У медзакладах залишаються три члени екіпажу.

18 лютого Кабмін ухвалив рішення про виплату компенсації по 25 тис грн всім постраждалим і по 100 тис грн родинам загиблих.

Нагадаємо, ввечері 13 лютого літак Aн-24 "Одеса - Донецьк" (чартер) при аварійній посадці під Донецьком розламався, в результаті чого загинуло 5 людей.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян