Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Європейські авіакомпанії зазнають рекордних збитків

Європейські авіакомпанії зазнають рекордних збитків
Фото: immigrant-press.ru
Міжнародна асоціація повітряного транспорту IATA повідомила, що збиток європейських авіакомпаній у поточному році становитиме $1,2 мільярда.

Про це представники ІАТА заявили у повідомленні асоціації вчора, передає Центр транспортних стратегій.

За даними ІАТА, у червні очікували, що збитки становитимуть на $100 млн меншу суму.

Представники асоціації зазначили що, європейські авіаперевізники потерпають від економічної кризи, високих податків, недостатньо ефективного управління інфраструктурою і повітряним рухом, а також від обтяжливого регулятивного середовища.

IATA прогнозує, що глобальний прибуток авіакомпаній у 2012 році становитиме до $4,1 мільярда доларів, що значно більше, ніж прогнозували у червні, коли очікування становили $3 мільярди доларів.

Але прибуток все одно буде нижчим, ніж у минулому році, коли він сягнув $8,4 мільярда.

Найбільш важливим фактором зменшення рентабельності авіакомпаній є ціна на авіаційне паливо, яка за останні два роки збільшилася майже на 40%. Будь-яке підвищення ціни нафти автоматично означає великі втрати для авіаперевізника.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Переліт закордон: лоукост в українських аеропортах

Експерт авіаринку Себастьян Гощінарек з BBSG зауважив, що погіршення фінансових результатів авіакомпаній викликане скороченням кількості пасажирів та їх переходом на більш дешевий сегмент.

"Менше людей почали їздити у відпустку, інші відмовилися від польоту в бізнес-класі, який для європейських авіаліній був основним джерелом доходу", - констатує експерт.

За його словами, європейські авіалінії зіткнулися з проблемою відсутності конкурентоспроможності у відношенні до інших країн. Як приклад Гощінарек наводить вимогу ЄС щодо торгівлі викидами CO2.

Цілком можливо, що низка європейських авіакомпаній незабаром може оголосити про банкрутство. Але це не стосується великих перевізників, а тільки більш дрібних.

У той же час в Європі спостерігають дуже агресивну експансію дешевих авіаперевізників, що змушує інші авіакомпанії знижувати ціни.

Трамп і
Трамп і "відмова" від України. Не будьте надто мрійливими щодо його слів – Філліпс О’Брайен
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та "мікроменеджемент" Головнокомандувача – Том Купер
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер