Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Європейські авіакомпанії зазнають рекордних збитків

Європейські авіакомпанії зазнають рекордних збитків
Фото: immigrant-press.ru
Міжнародна асоціація повітряного транспорту IATA повідомила, що збиток європейських авіакомпаній у поточному році становитиме $1,2 мільярда.

Про це представники ІАТА заявили у повідомленні асоціації вчора, передає Центр транспортних стратегій.

За даними ІАТА, у червні очікували, що збитки становитимуть на $100 млн меншу суму.

Представники асоціації зазначили що, європейські авіаперевізники потерпають від економічної кризи, високих податків, недостатньо ефективного управління інфраструктурою і повітряним рухом, а також від обтяжливого регулятивного середовища.

IATA прогнозує, що глобальний прибуток авіакомпаній у 2012 році становитиме до $4,1 мільярда доларів, що значно більше, ніж прогнозували у червні, коли очікування становили $3 мільярди доларів.

Але прибуток все одно буде нижчим, ніж у минулому році, коли він сягнув $8,4 мільярда.

Найбільш важливим фактором зменшення рентабельності авіакомпаній є ціна на авіаційне паливо, яка за останні два роки збільшилася майже на 40%. Будь-яке підвищення ціни нафти автоматично означає великі втрати для авіаперевізника.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Переліт закордон: лоукост в українських аеропортах

Експерт авіаринку Себастьян Гощінарек з BBSG зауважив, що погіршення фінансових результатів авіакомпаній викликане скороченням кількості пасажирів та їх переходом на більш дешевий сегмент.

"Менше людей почали їздити у відпустку, інші відмовилися від польоту в бізнес-класі, який для європейських авіаліній був основним джерелом доходу", - констатує експерт.

За його словами, європейські авіалінії зіткнулися з проблемою відсутності конкурентоспроможності у відношенні до інших країн. Як приклад Гощінарек наводить вимогу ЄС щодо торгівлі викидами CO2.

Цілком можливо, що низка європейських авіакомпаній незабаром може оголосити про банкрутство. Але це не стосується великих перевізників, а тільки більш дрібних.

У той же час в Європі спостерігають дуже агресивну експансію дешевих авіаперевізників, що змушує інші авіакомпанії знижувати ціни.

Взаємна вигода? путінське державне телебачення заговорило про поділ Гренландії з Трампом – Джулія Девіс
Взаємна вигода? путінське державне телебачення заговорило про поділ Гренландії з Трампом – Джулія Девіс
Балтійське море: передвоєнні дії росії і реакція НАТО. росія припиустилася великої помилки – Едвард Хантер Крісті
Балтійське море: передвоєнні дії росії і реакція НАТО. росія припиустилася великої помилки – Едвард Хантер Крісті
Переговори з москвою як частина стратегії з розколу НАТО. Бойова міць росії має бути знищена – Ендрю Таннер
Переговори з москвою як частина стратегії з розколу НАТО. Бойова міць росії має бути знищена – Ендрю Таннер
Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла