Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Невдоволені пасажири Hyundai подадуть на Укрзалізницю до суду

Невдоволені пасажири Hyundai подадуть на Укрзалізницю до суду
Hyundai Rotem Фото: Богдан Репетило
Юрист Української гельсінської спілки з прав людини Максим Щербатюк заявив, що пасажири, які постраждали від несправностей Hyundai "Інтерсіті+" об'єдналися і вже підготували судовий позов на залізничників з вимогами моральної та матеріальної компенсації.

"Держава порушила не лише права громадян на вільне пересування, а й не забезпечила захисту прав постраждалих пасажирів", - наголосив Щербатюк у коментарі Dw.de.

Юрист також нагадав, що чинні правила перевезень в Україні не передбачають надання компенсацій у випадку запізнення потягів.

"Люди ж не просто так подорожують. Через те, що Hyundai кілька годин простояв у полі, одні запізнилися на літак, інші - на операцію, на важливу зустріч", - пояснив він.

За словами правозахисника, постраждалі пасажири вже об’єдналися та підготували судовий позов до залізничників з вимогами моральної та матеріальної компенсації.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Hyundai проводить експерименти на людях, - Transparency International

Також на думку опитаних виданням аналітиків, відповідати за те, як були витрачені бюджетні кошти, за неякісні й небезпечні перевезення має керівництво Міністерства інфраструктури, яке донедавна очолював один з близьких соратників чинного Президента Борис Колесниіков, а також Укрзалізниця.

На думку представників громадськості, "справа Hyundai" вже давно мала б стати предметом розгляду парламенту, а також ретельної перевірки з боку правоохоронних органів та контрольно-ревізійного управління. Проте досі жодного чиновника, причетного до закупівлі Hyundai, не притягли до відповідальності.

Зазначимо, "Укрзалізниця" та "Українська швидкісна компанія" неодноразово наголошували, що південнокорейська компанія стала переможцем державного тендеру, оскільки пообіцяла здійснити поставку потягів у короткий термін.

Окрім того, вагомим аргументом стала можливість отримати від одного з корейських банків кредит на закупівлю цих поїздів під гарантії українського уряду.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян