Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Україна може повністю припинити імпорт автомобілів у квітні

Україна може повністю припинити імпорт автомобілів у квітні
Фото: sdelki.ru
Імпортери автомобілів в Україні намагатимуться ввезти максимальну кількість авто впродовж місяця, щоб втримати ціни, незважаючи на введення додаткових мит. Вони готові повністю припинити імпорт у квітні.

Про це у коментарі iPress.ua сказав генеральний директор Асоціації автоімпортерів і дилерів України Олег Назаренко.

За його словами, ВААІД рекомендувала автоімпортерам впродовж 30 днів ввезти максимальну кількість автомобілів без спецмита та заповнити склади, щоб можна було продавати за старими цінами. Пізніше автоімпортери планують повністю припинити імпорт.

"Є таке поняття як італійський страйк. Ходити на роботу, але не працювати. Ніхто нас не може заставити імпортувати автомобілі. Ми не хочемо і все", - сказав Олег Назаренко.

"Я думаю, з 13 квітня імпорт в Україну автомобілів зупиниться", - додав він.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Удар по кузову

В Асоціації також зауважують, що рішення щодо нового податку опубліковане сьогодні спровокує подорожчання  іномарок з об’ємом двигуна 1000-15000 см3 майже на 7,8% (6,46% + ПДВ з мита 1,3%) та іномарок з об’ємом двигуна 1500-2200 см3 на 15,6% (12,95 % + ПДВ з мита 2,6%).

"Всі сьогодні працюють на мінімальному рівні рентабельності. В умовах кризи ніхто не піднімає ціни. Нове мито просто ляже на плечі українців", - зазначив Олег Назаренко.

Втрати бюджету більше $1 млрд

З одного імпортованого авто (середня вартість за даними ДМСУ 18,6 тис. доларів США) Держбюджет з мита (10%) отримує $1,86 тис. (плюс акциз та ПДВ), а з такого самого імпортованого автомобіля, який ввезений як машинокомплект для складання, Держбюджет отримає лише 100 Євро.

"Таким чином, після можливого вжиття спецзаходів прогнозовані втрати Держбюджету складуть $1,23 млрд. (18,6 тис. доларів США х 0,33% х 200 тис. авто)", - йдеться в заяві Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів та дилерів.

Нагадаємо, Україна вирішила ввести спеціальні мита на імпорт в країну нових легкових автомобілів з обсягом двигуна 1000-1500 куб см у розмірі 6,46% і 1500-2200 куб см - 12,95% незалежно від країни походження та експорту.

Тепер на додаток до чинного 10-відсоткового мита запропоновано стягувати 6,46% митної вартості з автомобілів з об'ємом двигуна понад 1 л, але не більше 1,5 л, і 12,95% з транспортних засобів з об'ємом двигуна понад 1,5 л, але не більше 2,2 л. Фактично в цей діапазон обсягів двигуна потрапляють до 80% всіх автомобілів в Україні.

Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за "таємничу загадку" – Ендрю Міхта
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Проєкт
Проєкт "День із командою Королів" Betking Foundation серед фіналістів конкурсу "Партнерство заради сталого розвитку – 2025"
Порожні запобіжники. Гарантії безпеки України опинилися в руках путіна – Ед Арнольд
Порожні запобіжники. Гарантії безпеки України опинилися в руках путіна – Ед Арнольд
Ракета Hellfire у кожному дворі. До чого веде демократизація виробництва керованих боєприпасів – Бенджамін Кук
Ракета Hellfire у кожному дворі. До чого веде демократизація виробництва керованих боєприпасів – Бенджамін Кук