Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu
20 07 2014 15:00

Сандра Баллок зіграє маркетолога

Сандра Баллок зіграє геніального маркетолога Брауні Уайз
Сандра Баллок веде переговори про участь у кінопроекті, присвяченому американській компанії Tupperware
Сандра Баллок. Фото: www.foto4ka.com

Сандра Баллок ("Гравітація") запрошена на головну роль в екранізації документальної книги Боба Кілінга Tupperware Unsealed. Цю картину кінокомпанії Sony Pictures Entertainment поставить Тейт Тейлор ("Прислуга").

Фільм буде знятий за книгою Боба Кілінга "Tupperware Unsealed" ("Нерозкрита Tupperware") і розповість про становлення компанії та її шлях до успіху, який став можливим багато в чому завдяки новаторському підходу її виконавчого директора, американки Брауні Уайз. Спочатку Tupperware була заснована хіміком і винахідником Ерлом Таппером. Він розробив унікальний метод очищення полімеру і придумав "диво-миску Ерла Таппера" - перший пластиковий контейнер з герметичною кришкою. Миски продавалися в американських господарських магазинах з кінця 40-х років, проте справжня популярність до неї прийшла тільки в 50-х, коли Брауні Уайз запропонувала влаштовувати вечірки "Tupperware" - тобто демонструвати товари компанії прямо на дому у господинь. Незабаром метод продажу Уайз став таким же популярним, як і самі товари - і в 1954-му вона стала першою жінкою, що потрапила на обкладинку журналу Business Week.

Нова роль може стати для Баллок ще однією заявкою на другий "Оскар" (перший вона отримала в 2010 році за роль у "Невидимій стороні") після номінації за роботу в "Гравітації".

Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

КОМЕНТАРІ (0) +

Додати коментар

Новини кіно