У конкурентних галузях промисловості торговим представникам необхідний постійний доступ до бухгалтерської інформації, заставних рахунків та інших матеріалів – такого різновиду доступу можна досягнути за рахунок впровадження планшетів.
Багато торгових представників і їх команд зволікають із повномасштабним впровадженням у свою роботу технологій, покладаючись натомість на давно знайомі їм інструменти реалізації, з якими їм по суті працювати більш комфортно.
Але громіздкі каталоги й інші друковані маркетингові матеріали не можуть забезпечити швидкість або якість, яка необхідна сьогодні Вашій компанії, щоб успішно конкурувати на сучасному ринку.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: iPhone і iPad стануть телевізорами
Незалежно від розміру компанії, відділ продажів повинен або інтегрувати технології до процесу продажів, або компанія ризикує втратити позитивне ставлення до себе своєї бази клієнтів.
Ось чотири способи за допомогою яких планшети можуть зробити торгових представників більш ефективними.
1. Інформація завжди у вас під рукою
Планшет надає торговому представнику миттєвий доступ до широкого спектру маркетингових та презентаційних матеріалів. Від об’ємних і кольорових каталогів до повністю оновлених варіантів продуктів - технологічно підкований продавець завжди має виключну і велику кількість інформації у себе під рукою.
Фото: blessthisstuff.com
Використовуючи планшет, торговий представник може отримати доступ до додатків, які дозволяють йому розміщувати замовлення, слідкувати за процесом інвентаризації, відстежувати доставку товару або надавати своїм клієнтам іншу важливу внутрішню інформацію, одночасно перебуваючи в польових (робочих) умовах.
2. Можливості Геолокації
Геолокація часто недостатньо використовується фахівцями із продажів. Кастомні програми, які об'єднують мапові функції, поліпшують можливості пошуку, дозволяючи торговому представнику переглядати локальні можливості у відповідності з різними критеріями.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чому я куплю планшет Microsoft Surface
Команди із реалізації можуть також використовувати геолокацію для виявлення чинних клієнтів, які знаходяться в безпосередній близькості, додатково використовуючи можливості з'єднуватися з відкритими рахунками і нарощувати бізнес.
3. Планшети підвищують продуктивність праці
Планшети і смартфони полегшують можливості для торгового персоналу продивлятися, відстежувати і керувати даними у процесі своєї роботи.
Фото: megaobzor.com
Це усуває необхідність для торгових представників повертатися в офіс, щоб оновити програмне забезпечення CRM, переоцінити можливості продажів, створити чергову презентацію чи виконати інші завдання. Завдяки цьому вони стають більш ефективними і можуть присвятити більше часу оцінкам перспективи чи взаємодії з клієнтами.
4. Можливість вразити - фактор "Wow"
Звісно не можна заперечувати той факт, що планшети дають торговому представникові можливість використати певний фактор WOW – тобто дають можливість вразити на клієнта, запустивши високоякісну презентацію або скориставшись із миттєвого доступу до найширшого асортименту продуктів, або до інформації на ринку.
Крім того, торгові представники отримують вигоду від відчуття професіоналізму і розуміння того, що вони краще за інших підготовлені до зустрічі чи продажів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Скільки коштують планшетники Kindle, iPad і Surface
Керівники компаній, які відповідають за прийняття рішень, повинні нарешті зрозуміти, що використання планшетів або інших технологічних пристроїв повинно стати частиною комплексної технологічної стратегії розвитку компанії. Навіть якщо ці ініціативи є обмежені рамками програми BYOD (bring your own device), в якій торговим представникам дозволяється використовувати свої пристрої на зустрічах чи нарадах з питань реалізації.
При ретельному плануванні і прихильності до найкращих планшетних технологій в масштабах всієї компанії, будьте готові до того, що ваші результати повинні перевищити цифрові орієнтири продажів, які поставила вам ваша компанія.
Оригінал: Mashable
Переклад: iPress.ua