Adidas і Yamamoto випустять ексклюзивну колекцію до 10-річчя спільної марки
Для відзначення свого 10-річного ювілею спортивно-модний бренд Y-3 об'єднався з мережею висококласних універмагів Британії Selfridges для одноразового випуску колекції. У жіночій лінії створеній для http://nyfashion.com.ua представлять 10 ключових моментів для сезону осінь/зима 2013.
Ця колекція стане переосмисленням почерку бренду і презентуватиме найбільш вдалі фрагменти з колекцій, які вийшли протягом останніх 10 років.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Імениті дизайнери випустять спільну колекцію суконь діснеївських принцес
Y-3 - це марка, яка виникла внаслідок злиття авангардного японського дизайнера Yohji Yamamoto і спортивного гіганта Adidas. Одяг цієї марки славиться естетичним спортивним стилем.
"Десять років тому разом з Adidas ми створили те, чого раніше не було, і продовжуватимемо це у майбутньому, - сказав Ямамото. - Я завжди хотів, аби спортивний одяг був водночас елегантним і розкішним. Бренд Adidas завжди був для мене особисто джерелом натхнення, і продовжує збагачувати моє творче життя".