Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Airbus хоче прискорити програму комерціалізації безпілотників на сонячних батареях

Airbus хоче прискорити програму комерціалізації безпілотників на сонячних батареях
Фото: УНН
Одна з найбільших авіабудівних компаній Airbus планує відокремити свою програму висотних безпілотників на сонячних батареях Zephyr, щоб створити окремий бізнес телекомунікацій і спостереження за Землею.
Європейська аерокосмічна та оборонна група найняли компанію Morgan Stanley для пошуку зовнішніх партнерів, щоб допомогти прискорити комерціалізацію безпілотних літальних апаратів Zephyr на сонячних батареях, які працюють на межі космосу, пише Financial Times.
 
Очільник програми Airbus Самер Халаві, заявив, що Zephyr "зараз знаходиться на завершальній стадії проєктування". За його словами, компанія "готова монетизувати" ці дрони та побудувати "повноцінний бізнес".
 
Зазначається, що Zephyr був розроблений оборонною групою Qinetiq. Модель Zephyr Z8 має розмах крил 25 метрів, важить 75 кг та використовує сонячні батареї для польотів і зарядки. Безпілотник призначений для польотів на висоті близько 21 кілометра на межі космосу в стратосфері, що вище ніж літають погодні та комерційні літаки, але нижче звичайних супутників.
 
Підприємство, яке працюватиме під торговою маркою Aalto, наразі веде переговори з низкою комерційних клієнтів, а також потенційних стратегічних партнерів. Для його комерціалізації потрібно буде зібрати кошти.
 
"Airbus не є компанією, яка пропонує телекомунікаційні послуги. Ідея виділення полягає в тому, щоб залучити до рівняння партнерів-однодумців і мати можливість масштабувати цей бізнес", – сказав Халаві, додавши, що компанія планує "зберегти право власності на Aalto, де знаходиться програма Zephyr, але розгляне зовнішні інвестиції, щоб допомогти прискорити досягнення цілей компанії".
 
Керівники галузі кажуть, що безпілотні літальні апарати на сонячних батареях мають переваги перед звичайними супутниками, включаючи нижчу вартість і більшу гнучкість. Компанія планує створити "порти Аалто" в 5 або 6 місцях по всьому світу, зокрема у США та на Близькому Сході.
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян