Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Авіакомпанії готуються до перевезень вакцин від COVID-19

Авіакомпанії готуються до перевезень вакцин від COVID-19
Фото: вакцина (freepik)
Авіакомпанії почали готувати літаки до перевезення вакцин від COVID-19. Вони потребують наднизьких температур до -70 градусів за Цельсієм.

Дози вакцин Pfizer та Moderna, перших ефективних вакцин від COVID-19, потребують глибокого заморожування, повіжомляє "Економічна правда".

У Pfizer температурою зберігання є -70 градусів за Цельсієм, Moderna зазначає вимоги у -20 градусів.

За нещодавнім опитуванням лише 15% індустрії зазначили готовність транспортування продукції за температур близьких до -70 градусів. Вже більше, 60%, можуть виконати вимоги Moderna Inc.

Перевезення переважно здійснюються у контейнерах із сухим льодом, проте у більшості немає контролю температур, що необхідно у випадку з вакцинами.

Однак у сухого льоду є серйозний недолік - його пари витісняють повітря з кабіни літака, а тому матеріал має чіткі обмеження в обсягах перевезення.

За раз великі літаки можуть транспортувати близько 1 тонни сухого льоду.

Альтернативами є електричні холодильники та рідкий азот. Застосування останнього дозволяє сягати температур до -150 градусів.

Зі свого боку Pfizer також почав роботу над форматом перевезення: у компанії створили бокси з контролем температури та GPS-керуванням. Pfizer вже відправив пілотні вакцини у 4 штати.

Попит на охолоджувальні контейнери вже "вдарив" по акціях виробників як-от Cryoport Inc чи va-Q-tec, які збільшились у ціні понад як удвічі за останні декілька місяців.

Європейська Air France-KLM також найближчим часом проводитиме тестові перевезення продукції за наднизьких температур, аби розробити ланцюг постачання від початку до кінця.

Нагадаємо, що Johnson&Johnson почала випробування COVID-вакцини на 6000 добровольців

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян