Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Авіакомпанія Ярославського вже у квітні може зайняти нішу "Аеросвіту", - джерело

Авіакомпанія Ярославського вже у квітні може зайняти нішу
Олександр Ярославський. Фото: sport-express.ua
Компанія "Авіалінії Харкова", афільована з групою DCH Олександра Ярославського, планує до початку квітня вийти на ринок авіаперевезень.

Заявка "Авіаліній Харкова" на отримання сертифікату експлуатанта авіарейсів була подана в кінці січня і знаходиться в процесі розгляду, повідомили в Державіаслужбі, пише журнал Forbes.

За словами джерела, близького до групи Ярославського, позитивного рішення за заявкою очікують до кінця березня - термін розгляду подібних заявок Державіаслужбою становить до 60 днів з моменту подачі.

Згідно з інформацією інсайдера в DCH, зараз група розглядає кілька варіантів роботи майбутнього авіаперевізника. Один з них - створення повномасштабної авіакомпанії, яка почне виконувати як чартерні, так і регулярні рейси. У цьому випадку авіапарк компанії складатиметься з Boeing 767 і Boeing 737.

Переговори про отримання цих машин у лізинг розпочаті, свідчить джерело, однак про конкретну кількість літаків поки що не мовиться.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ярославський більше не вкладатиме гроші у Харкові

"Якщо плани компанії щодо Boeing 767 реальні, авіаперевізник Ярославського, швидше за все, спробує зайняти нішу далекомагістральних перевезень, що пустує після відходу з ринку "АероСвіту". Ніша польотів на курорти Південно-Східної Азії залишається незайнятою, нова авіакомпанія цілком може домовитися з туроператорами і виконувати чартерні рейси в цей регіон", - каже експерт, близький до авіаційних кіл.

Також, за його словами, наявність у парку далекомагістральних літаків Boeing 767 (зараз такі лайнери є тільки у "АероСвіту") дозволить запропонувати конкурентний продукт, основне достоїнство якого - прямий переліт.

"Щоправда, ці літаки, швидше за все, будуть базовані у Києві, оскільки для польотів з Харкова на далекомагістральні маршрути немає достатнього попиту. З Харкова та ближніх регіонів можна буде возити частина пасажирів, тим самим завантажуючи місцевий аеропорт", - пояснив експерт.

Згідно з оцінками дерела видання, лише для запуску авіакомпанії Ярославському знадобиться не менше $10 млн.

Зазначимо, що "Авіалінії Харкова", створені у 1998 році, припинили виконання авіарейсів у 2001-му. Влітку минулого року компанію купила компанія Ярославського "Нью Системс АМ" за $150 тис. 

У 2008 році фірма також взяла аеропорт "Харків" в оренду на 49 років. У реконструкцію комплексу бізнесмен вклав $107,2 млн, ще $ 191,3 виділила держава.

Здавалося, що допомога Україні померла. Чому Джонсон все ж-таки виніс на голосування законопроєкт? – Washington Post
Здавалося, що допомога Україні померла. Чому Джонсон все ж-таки виніс на голосування законопроєкт? – Washington Post
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
путін гудбай.  Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
путін гудбай. Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
росіяни прорвалися до Очеретиного. І намагаються закріпити успіх – Том Купер
росіяни прорвалися до Очеретиного. І намагаються закріпити успіх – Том Купер