Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Авіакомпанія Ярославського вже у квітні може зайняти нішу "Аеросвіту", - джерело

Авіакомпанія Ярославського вже у квітні може зайняти нішу
Олександр Ярославський. Фото: sport-express.ua
Компанія "Авіалінії Харкова", афільована з групою DCH Олександра Ярославського, планує до початку квітня вийти на ринок авіаперевезень.

Заявка "Авіаліній Харкова" на отримання сертифікату експлуатанта авіарейсів була подана в кінці січня і знаходиться в процесі розгляду, повідомили в Державіаслужбі, пише журнал Forbes.

За словами джерела, близького до групи Ярославського, позитивного рішення за заявкою очікують до кінця березня - термін розгляду подібних заявок Державіаслужбою становить до 60 днів з моменту подачі.

Згідно з інформацією інсайдера в DCH, зараз група розглядає кілька варіантів роботи майбутнього авіаперевізника. Один з них - створення повномасштабної авіакомпанії, яка почне виконувати як чартерні, так і регулярні рейси. У цьому випадку авіапарк компанії складатиметься з Boeing 767 і Boeing 737.

Переговори про отримання цих машин у лізинг розпочаті, свідчить джерело, однак про конкретну кількість літаків поки що не мовиться.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ярославський більше не вкладатиме гроші у Харкові

"Якщо плани компанії щодо Boeing 767 реальні, авіаперевізник Ярославського, швидше за все, спробує зайняти нішу далекомагістральних перевезень, що пустує після відходу з ринку "АероСвіту". Ніша польотів на курорти Південно-Східної Азії залишається незайнятою, нова авіакомпанія цілком може домовитися з туроператорами і виконувати чартерні рейси в цей регіон", - каже експерт, близький до авіаційних кіл.

Також, за його словами, наявність у парку далекомагістральних літаків Boeing 767 (зараз такі лайнери є тільки у "АероСвіту") дозволить запропонувати конкурентний продукт, основне достоїнство якого - прямий переліт.

"Щоправда, ці літаки, швидше за все, будуть базовані у Києві, оскільки для польотів з Харкова на далекомагістральні маршрути немає достатнього попиту. З Харкова та ближніх регіонів можна буде возити частина пасажирів, тим самим завантажуючи місцевий аеропорт", - пояснив експерт.

Згідно з оцінками дерела видання, лише для запуску авіакомпанії Ярославському знадобиться не менше $10 млн.

Зазначимо, що "Авіалінії Харкова", створені у 1998 році, припинили виконання авіарейсів у 2001-му. Влітку минулого року компанію купила компанія Ярославського "Нью Системс АМ" за $150 тис. 

У 2008 році фірма також взяла аеропорт "Харків" в оренду на 49 років. У реконструкцію комплексу бізнесмен вклав $107,2 млн, ще $ 191,3 виділила держава.

Трамп і
Трамп і "відмова" від України. Не будьте надто мрійливими щодо його слів – Філліпс О’Брайен
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та "мікроменеджемент" Головнокомандувача – Том Купер
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер