Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

В Україні подешевшають авіаквитки через вихід на ринок нових лоукостерів

В Україні подешевшають авіаквитки через вихід на ринок нових лоукостерів
Фото: AFP
Незабаром в Україну можуть увійти нові авіакомпанії, а квитки на літаки - подешевшати. Українська делегація під час візиту в Брюссель погодила текст угоди про створення спільного авіаційного простору з Європейським Союзом.

"Українські авіакомпанії отримають доступ до ринку Євросоюзу, а іноземні зможуть без обмежень виконувати рейси в аеропорти України. Це посприяє відкриттю нових рейсів в наші аеропорти, збільшенню пасажиропотоку, розвитку регіональних аеропортів та підвищенню доступу лоукостів в нашу країну", - пояснив перший заступник міністра інфраструктури Костянтин Єфименко, інформують "Вести".

Україна новою угодою бере на себе зобов'язання щодо оновлення парку літаків. "Покращиться якість обслуговування пасажирів і будуть встановлені обмеження на використання старих літаків", - повідомив перший заступник гендиректора КП "Міжнародний аеропорт" Київ" (Жуляни) Олег Петровський.

Експерти хоча й говорять про можливості, що відкриваються перед українцями, проте роблять при цьому застереження.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Авіаквитки до Європи можуть подорожчати

"Думаю, що в нашу країну зайде більше лоукостів. Але відразу зазначу, що великого розширення мережі напрямків ми не побачимо, адже Європа і так представлена в нашій країні достатньою кількістю рейсів. Наші 15-16 млн пасажирів - це досить невеликий пасажиропотік, а вартість авіаквитків поки що сильно б'є по кишені громадян, тому авіаперевізники не будуть рватися на наш ринок, щоб не літати "порожніми", - наголосив Петровський.

Зараз в Україну літає 9 лоукостів: Wizz Air, Air Arabia, Fly Dubai, Pegasus Airlines, Onur Air, Norwegian (відновила рейс Осло - Київ), Air One (Катанія - Київ), Meridiana Fly (Ольбія - Київ), Vueling (Барселона - Київ). Мінінфраструктури зараз веде переговори і з іншими авіакомпаніями.

Головне, чого чекають від лоукостів - це дешевих квитків. "Загострення конкуренції на авіаринку повинно вилитися в зниження цін", - визнає Петровський.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян